خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور: مردم مواظب فتنه جدید مذهبی که توسط شیعه انگلیسی در حال طراحی وشکل گیری است باشند، راه در امان ماندن پناهنده شدن به سنگر ولایت است.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۶۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام لروند در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: عاشورا سراسر درس جوانمردی و ایثار بود،درس نمازو امر به معروف، لذا انتقال پیام عاشورا نسل های بعد را از گزند انحراف دور خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: وقتی طفل سه ساله امام حسین(ع) با سر پدر نجوا میکند،نه از کتک ها حرفی میزند نه از تشنگی و گرسنگی بلکه از برداشتن حجابش توسط دشمن ملعون گلایه می کند که خود درس بزرگی از حجاب برای دختران و بانوان ماست.

 

لروند با اشاره به نفوذ های رخ داده در عزاداری ها وهیت ها گفت: مردم مواظب فتنه جدید مذهبی که توسط شیعه انگلیسی در حال طراحی وشکل گیری است باشند، راه در امان ماندن پناهنده شدن به سنگر ولایت است .

 

وی در بخش دیگری از سخنان به تیراندازی مرگبار رخ داده در آمریکا اشاره داشت گفت: وقتی کسی به راحتی با اسلحه گرم صد ها نفر را به رگبار می بندد و ده ها نفر کشته می شوند نشان می دهد که کنترل مردم از دست دولت خارج شده و به شهری بی در و پیکر تبدیل شده است.

 

وی افزود: هر جای دنیا تحرکی شود داعش ادعا میکند که کار او بوده،لذا اگر این حمله کار داعش باشد،نشان میدهد تلاش آمریکا برای داعش به روی خودشان برگشته است.

 

حجت الاسلام لروند در ادامه خطبه ها به انتقاد از برخی نارسایی ها در شهر پرداخت و در رابطه با تعطیلی استخر،نارسایی ها و کمبود امکانات مسکن مهر و شهرک ولی عصر(عج) نکاتی را متذکر شد.

 

امام جمعه کنگاور در رابطه با تعطیلی پروژه استخر شنای شهر گفت: جوانان علاقمند به ورزش شنا مجبورند مسافت های شهرهای مجاور مانند فیروزان را طی کنند تا از استخر شنا استفاده کنند.

وی افزود: شهرستان کنگاور با داشتن جمعیت قابل توجه دارای جوانان پر شور و نشاطی است که نبود استخر شنا برای فعالیت علاقمندان به این رشته ورزشی آنها را در این زمینه رنج می دهد.

ارسال نظرات