گرامیداشت شهدای بسیج پیشکسوت در تنگستان

به مناسبت سالروز شهدای 7 مهر ویژه مراسمی به همت بسیج پیشکسوتان تنگستان و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج پیشکسوت در نمازخانه سپاه امام علی(ع) این شهرستان و با حضور جمعی از پیشکوتان جهاد و شهادت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۵۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع) تنگستان در این مراسم گفت: امروز خط سرخ جهاد وشهادت تابنده تر از گذشته با شهادت عزیزانی چون حججی ها و دیگر مدافعان حرم روح تازه ای بر کالبد جامعه دمیده شده ونورانیت راه روشن سیدالشهدا علیه السلام را به جهان نمایان کرده است.

گرامیداشت شهدای بسیج پیشکسوت در تنگستان

وی افزود: به فضل الهی شاهدیم به برکت خون شهدا قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر همگان آشکار شده است و اقتدار امت اسلامی دشمنان را مرعوب کرده که جرئت هرگونه اقدام علیه منافع ملت ایران را نخواهند داشت.

فاطمیان افزود: ایران اسلامی با گذر از دوران پرفراز و نشیب انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس  در دهه چهارم انقلاب با پیروی از اسوه های پایداری و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درسهایی که از مکتب جهادی امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای آموخته است نظام اسلامی را در برابر تمامی ابرقدرتهای جهان با اقتدار و صلابت و تکیه بر ایمان نگه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که پیشکسوتان بسیج جهاد و شهادت اکنون با کوله باری انباشته از تجربه و دانش در راه جهاد و حراست از نظام اسلامی در صحنه آماده اند و همواره آمادگی خود را برای ادامه رسالت جهادی خویش در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی ثابت کرده اند.

 

ارسال نظرات