بوشهر - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موثرترین سلاح در برابر دشمن ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی است
کد خبر: ۸۹۳۰۶۵۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ناوسالاریکم پاسدار رمضان زیراهی ظهر یکشنبه در مراسم سالروز شهادت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در ۱۶ مهرماه سال ۶۶ درس بزرگی به استکبار جهانی دادند.

وی اضافه کرد: همینه و ابهت پوشالی آمریکایی‌ها در این نبرد شکسته شد و رزمندگان نیروی دریایی با شجاعت و رشادت خود باعث عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در این نبرد معادلات استکبار به هم خورد، بیان کرد: این نبرد حماسه‌ای جاوید و ماندگار بود که این روز یعنی ۱۶ مهرماه به نام نیروی دریایی سپاه نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات شهید مهدوی و یارانش باعث شد تا دشمن در موضع انفعال قرار بگیرد و دست به عملیات‌های ناجوانمردانه‌ای بزند و سکوهای نفتی و هواپیمای مسافری را هدف قرار داد.

زیراهی به هراس و ترس شدید آمریکا و هم‌پیمانانش در خلیج فارس از قایق‌های تندرو سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این قایق‌های تندرو با سرنشینان مخلص و خدایی خواب را از چشم دشمنان گرفته‌اند.

وی از ایمان، اخلاص، شهادت طلبی و اقتدار به عنوان نقطه قوت نیروی دریایی سپاه یاد کرد و افزود: بزرگترین و موثرترین سلاح در برابر دشمن ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و محافل بزرگداشت شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها