بوشهرـ با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی استان بوشهر جمعی از دانش آموزان بوشهری در جوار شهدای گمنام در پارک شغاب به حمایت از مظلومیت کودکان میانمار تجمع و این اقدام دشمنان را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۴۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی استان بوشهر جمعی از دانش آموزان بوشهری در جوار شهدای گمنام در پارک شغاب به حمایت از مظلومیت کودکان میانمار تجمع و این اقدام دشمنان را محکوم  کردند.

همیشه حمایت از مظلوم وظیفه مسلمین است

رحیم افروغ مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی استان بوشهر با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید سالار شهیدان، گفت: در تاریخ همیشه شاهد اصحاب شیطان به شکل های مختلفی بوده ایم که در مکانی ظالمیت خود را بروز می دهند.

افزوغ اظهار کرد: همیشه حمایت از مظلوم وظیفه مسلمین بوده و امروز دانش آموزان به حمایت از کودکان مظلوم میانمار تجمع کردند تا حرکت دشمنان اسلام را محکوم کنند.

وی افزود: هدف از این تجمع در جوار شهدای گمنام این است که اعلام کنیم ادامه دهنده راه شهداء در حمایت از مظلوم هستیم و از حقوق کودکان دفاع خواهیم کرد.


انتشار تصاویر کودک کشی از سوی غرب بی اخلاقی رسانه است

حجت الاسلام شاه حسینی مبلغ دینی در جمع دانش آموزان بوشهری با محکومیت کودک کشی در میانمار، گفت: امروز دانش اموزان بوشهری با این اجماع ثابت کردند که مانند گذشته گان اهل حرف نیستند و در عمل به همه اهانت ها و گستاخی های دشمنان پاسخ می دهند.

این مبلغ دینی اظهار کرد: امروز به دنبال المانهایی هستیم که در جامعه بشری به شکل های مختلفی ظهور می کنند و با مظلوم کشی قصد دارند چهره پلید خود را نشان دهند؛ دانش آموزان بوشهری که دارای افکار و عقده به ارزش های دینی هستند در مواقع لزوم قدرت خود را بروز خواهند داد و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

شاه حسینی افزود: مردم استان بوشهر در تاریخ نشان داده اند که همیشه حامی مظلوم بوده و در حوادث نقش آفرینی بسیاری داشته اند و دانش آموزان پیرو بزرگان دینی با حضور و گفته ها و امضای خود به تهدیدات پاسخ داده اند که از مظلوم دفاع می کنند.

وی با انتقاد شدید از سبک رسانه های غربی، بیان کرد: امروز رسانه های غربی برنامه های کودکان را با تصاویر خشن و کودک کشی جایگزین و منتشر می کنند که این حرکت بی اخلاقی در رسانه است./انتهای پیام

 

ارسال نظرات