خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی قزوین گفت: همه مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا با ادامه دادن راه شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهیدان نقش‌آفرین باشند.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۴۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، محمدرضا علی‌اکبربیک، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین و فرماندهان ناجا از خانواده شهید سردار قاسم نقدی دیدار کردند.
در این دیدار، محمودی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود امنیت را برای ما فراهم کردند، گفت: امروز حراست از این نعمت بزرگ از مهمترین وظایف آحاد جامعه است تا خدشه‌ای به آن وارد نشود.
این مسوول افزود: همه مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا با ادامه دادن راه شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهیدان نقش‌آفرین باشند.
وی با بیان اینکه به دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار می‌کنیم، افزود: ما در این دیدارها از روحیه‌ی ایثارگری شما عزیزان درس می‌گیریم تا با انرژی مضاعف وظایف خود را انجام دهیم.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مادران شهدا باید ما را از دعای خیرشان محروم نکنند تا بتوانیم در راستای احیای اهداف بلند شهدا گام برداریم.
در این دیدار، مسئولان حاضر از مقام والای خانواده شهید سردار قاسم نقدی تجلیل کردند و یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها