رهبر انقلاب فرمودند: در آن شعر هم هیچ اهانت نبود. مسؤولان رده بالای دولتی آمدند پیش من و گفتند توهین شده؛ من گفتم خیر، هیچ اهانتی نبوده.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۳۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از مشرق نیوز، نشریه خط حزب‌الله که توسط دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر می‌شود، اجمالاً به مطالب محبت‌آمیز رهبر انقلاب خطاب به میثم مطیعی مداح عید فطر اشاره کرد.

پس از آن سیدکمیل باقرزاده به تفصیل سخنان رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد:

بعد از مراسم شام غریبان بیت رهبری، آقا خطاب به میثم مطیعی نکات مهمی فرمودند که بیش از آنکه شخصی باشد بیانگر شاخص‌های مداحی انقلابی است.

 آقا فرمودند: می‌دانم بعد از عید فطر خیلی شما را اذیت کردند و فشار آوردند، هم به شما و هم به شعرا؛ اما مطلقا اعتنا نکنید.

شما یک حرف کاملا درست و محکمی زدید. تردید نکنید. من نظرم را همان موقع به اطرافیان هم گفتم. کار شما کاملا درست بود.

 اصلا محل نگذارید به این حمله‌ها و بدانید کار شما مؤثر است. شما روی این جوان‌ها تاثیر دارید. این جمعیتی که امشب آمده بود تاثیر می‌پذیرد از شما.

 در آن شعر هم هیچ اهانت نبود. مسؤولان رده بالای دولتی آمدند پیش من و گفتند توهین شده؛ من گفتم خیر، هیچ اهانتی نبوده.

 خود بنده هم صف اوّلی هستم. صف اوّل یک نفر نیست که؛ ما هم مدعی بودیم و هم صف اوّلی.

در آن شعر هم هست: "ما مدعیان صف اول بودیم"، ولی معلوم شد خبرها جای دیگری است؛ دیگرانی را بردند و ماها جا ماندیم.

هیچ خسته نشوید. اگر بنای بر خسته‌شدن بود آنهایی که قبل از انقلاب زندان رفتند و کتک خوردند و تبعید شدند باید خسته می‌شدند.

 سفت بایستید و خسته نشوید. اگر خسته نشوید خداوند به کارتان برکت می‌دهد، و برکت داده است. راه درست همین است که شما دارید می‌روید.

 من همیشه شما را دعا می‌کنم، اما سر قضیه عید فطر فقط دعا نبود؛ هم دعا می‌کردم، هم حمایت کردم و نکاتی را به آنهایی که باید می‌گفتم گفتم.

حمایت قاطع رهبر انقلاب از شعر عید فطر میثم مطیعی، نشان داد هجمه‌هایی که به این مداح جوان در آن ایام از طرف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت حسن روحانی واقع شد، تا چه حد خلاف بوده است.

پنجم تیرماه امسال، پیش از خطبه‌های عید فطر میثم مطیعی مداحی کرد و اشعاری حماسی درباره مسائل انقلاب و کشور خواند و از برجام انتقاد کرد.

این اشعار انتقادی، با هجمه یکپارچه اصلاح‌طلبان، حامیان دولت و حتی مسئولان ارشد دولت حسن روحانی مواجه شد و تا چند روز نشریات زنجیره‌ای آن را تیتر یک خود کرده و مطیعی را به توهین و اهانت به حسن روحانی متهم کردند.

در ادامه نمونه‌ای از واکنش‌های مسئولان دولت حسن روحانی، اصلاح‌طلبان و نشریات زنجیره‌ای به اشعار میثم مطیعی آورده شده است. مقایسه لحن انتقادی و بی‌ادبانه این افراد و جریانات به مداحی حماسی میثم مطیعی با تمجید مقام معظم رهبری از همان مداحی، به خوبی نشاندهنده واقعیات دولت روحانی و حامیان آن است.

جالب آن که در روزها مسئولان دولت روحانی، بهانه انتقاد خود از اشعار میثم مطیعی را سخنان و فرامین مقام معظم رهبری مطرح می‌کردند. اکنون باید دید آیا این افراد آنقدر شجاعت دارند که با مشخص شدن موضع رهبر انقلاب، از آن هتاکی‌های خود به مطیعی عذرخواهی کنند؟

 
ارسال نظرات