محمدعلی یزدان‌شناس در برنامه هفته ملی و روز جهانی کودک، اظهار کرد: هفته ملی کودک روز کودکان و فرصت خوبی است که از مسؤولان بخواهیم توجه ویژه به حقوق شهروندی کودکان داشته باشند تا لبخند را بر روی لبان شما ببینیم.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۹۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدعلی یزدان‌شناس در برنامه هفته ملی و روز جهانی کودک، اظهار کرد: هفته ملی کودک روز کودکان و فرصت خوبی است که از مسؤولان بخواهیم توجه ویژه به حقوق شهروندی کودکان داشته باشند تا لبخند را بر روی لبان شما ببینیم.

وی بیان کرد: در برخی از کشورها به‌دلیل وجود جنگ و ناامنی، انسان‌های بدطینت زندگی را به کام کودکان تلخ کرده و آنها را از کانون خانواده دور می‌کنند.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران تصریح کرد: امیدواریم در کشورمان زندگی آرامی داشته باشیم و همه کودکان در نشاط و صلح باشند و خدارا شاکریم که در این عرصه فعالیت می‌کنیم و از وجود کارشناسان و مربیان خوب برخوردار هستیم.

یزدان‌شناس با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران مسؤولیت برپایی نمایشگاه به‌مناسبت هفته ملی کودک را برعهده گرفته است، افزود:  برگزاری جلسه ملی کودک تدارک دیده شد که با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی با مدیریت کانون به برگزاری نمایشگاه از آثار شهرستان‌های مختلف در کانون قرار داده شده است.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها و بعدازظهرها به بازدید از نمایشگاه یپردازند که این نمایشگاه نیز تا روز جمعه 25 مهر ماه برپا خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها