شب گذشته با حضور مسؤولان رامسر از حسین فاضلی دونده پیشکسوت این شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۸۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شب گذشته با حضور مسؤولان  رامسر از حسین فاضلی دونده پیشکسوت این شهرستان تجلیل شد.

این دونده پیشکسوت رامسری  در این مراسم با تشکر از همه افرادی که وی را حمایت کردند، گفت: در سال ۱۳۳۵ در شهرستان رامسر متولد شدم و با ۴۲ سال سابقه در دو استقامت فعالیت دارم.

حسین فاضلی با بیان اینکه در ۵۶ مسابقه دو ماراتن دارای رتبه بوده‌‌ام، افزود: در سال ۱۹۹۸ وارد جرگه دوندگان ۴۰ سال به بالا شدم و نخستین مسابقه در کشور ایران شرکت کردم.

وی با اشاره به اینکه بازنشسته نیروی هوایی ایران هستم، افزود: به‌عنوان سفیر صلح و دوستی به بیش از ۲۷ کشور دنیا سفر کرده‌ام و دارنده بیش از صد‌ها مدال قهرمانی در نیرو‌های مسلح هستم.

دونده پیشکسوت رامسری  با بیان اینکه دارای بیش از ۴۰۰ مدال به وزن ۳۸ کیلو هستم، اظهار کرد: در هفته بیش از ۱۸۰ کیلومتر می‌دوم. 

فاضلی ابراز خرسندی کرد از اینکه در مدارس شهرستان و نهاد‌ها و ادارات ورزش هفتگی انجام می‌شود و گفت: امیدوارم با تلاش همه افراد ورزش دو و میدانی را به جایگاه شایسته‌ای برسانیم.

 وی بهترین خاطره خود را زمانی دانست که گرفتن کفش میخی از فردی عربی در مسابقات جهانی در الجزایر سال ۱۹۸۳ سبب پیروزی وی در مسابقات شد و بدترین خاطره خود را مورد حمله قرار گرفتن توسط قبیله آدم‌خورها در کشور اندونزی عنوان کرد.

این ورزشکار در پایان تأکید کرد که دویدن و ورزش سن و سال نمی‌شناسد و تا هر زمان که بتواند می‌دود.

فرماندار شهرستان رامسردر این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: مفتخر هستیم شهرستان زیبای رامسر در کنار مزیت‌های بسیار خدادادی و شهره جهانی خود از نظر انسانی و ورزشی نیز دارای افتخارات بسیاری است.

محمد آزاد با اشاره به اینکه این آئین تکریم بهانه‌ای برای شناساندن بیشتر ورزشکار خوب کشور ما  است، اظهار کرد: امیدواریم جوانان بسیار زیادی همچون حسین فاضلی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای شناساندن  ورزشکاران افتخار آفرین که پرچم ایران را در کشور‌های دنیا به احتزاز در‌آوردند باید تلاش شود تا الگویی برای جوانان باشند.

فرماندار شهرستان رامسر خاطر نشان کرد: با الگو‌برداری جوانان از ورزشکاران و پهلوانان می‌توانیم شاهد کاهش مشکلات و ناهنجاری‌های امروزی باشیم و هم جوانانی شادمان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان مراسم از طرف علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی و مشاور عالی فرمانده کل ارتش، فرماندار شهرستان رامسر و همچنین دیگر مسؤولان شهرستان تقدیرنامه‌ و هدایایی اهدا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها