مدیرکل پست کردستان گفت: امسال سه میلیون مرسوله پستی با وزن بیش از ۴۰۰ تُن در استان جابجا شده است.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۵۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فریبا مرادی در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان که به مناسبت ۱۷ مهر روز جهانی پست برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری به لحاظ رشد درآمدی، رتبه دوم را در کشور کسب کردیم.



وی افزود: در شش ماهه نخست امسال با ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درآمد، شاهد تحقق ۸۳ درصدی در این زمینه بودیم.


مدیر کل پست کردستان، ترافیک صادره استان را یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۳۱ فقره عنوان کرد و گفت: همچنین ترافیک وارده به استان هم یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۵۸۷ فقره در نیمه نخست سال جاری بوده است.


وی اعلام کرد: امسال سه میلیون مرسوله پستی با وزن بیش از ۴۰۰ تُن در استان جابجا شده است.


مرادی همچنین به ارائه خدمات نیابتی به سایر ادارات اشاره و بیان کرد: امسال ۳۲ هزار کارت ملی هوشمند در استان ثبت نام و تحویل متقاضیان شده است.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا پایان امسال بایستی تمامی کارت‌های ملی قدیمی، هوشمند شوند این اداره کل در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده ثبت نام و تحویل کارت‌های ملی هوشمند به شهروندان است.


مدیر کل پست کردستان همچنین، توزیع ۱۷۵ هزار ابلاغیه و بروشور ادارات و بانک‌ها، ثبت نام ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره تشخیص هویت، توزیع ۱۲ هزار و ۲۰۰ مورد گواهینامه، توزیع ۴۶۱ هزار قبض تلفن ثابت و ۴ هزار و ۴۰۰ مورد پرونده پزشکی قانونی را از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در سال جاری برشمرد.


وی در ادامه به بحث تجارت الکترونیک هم اشاره و تصریح کرد: ترافیک شش ماهه نخست امسال ۱۶ هزار مرسوله به ارزش ۹۱۰ میلیون ریال بوده است.


مرادی عنوان کرد: در مدت مذکور ۳۸ هزار مورد خرید مرسوله اینترنتی را انجام داده‌ایم که توصیه می‌کنیم مردم از سایت‌های معتبر کالای خود را خرید کنند، زیرا در این زمینه تنها وظیفه پست، حمل مرسوله است.


وی در ادامه از اجرای دو پروژه مهم اداره پست کردستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پروژه سامانه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) و پروژه GNAF در سال جاری در استان راه اندازی می‌شوند.


مدیر کل پست کردستان انجام چندین طرح با همکاری ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی را از دیگر اقدامات پست کردستان در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات