دومین نشست فصلی رابطان خواهر کانون‌های مساجد کردستان با حضور مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و مسئول واحد خواهران در مجتمع فجر سنندج تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۴۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،در این نشست که جمعی از خواهران رابط کانون‌های مساجد کردستان حضور داشتند پیرامون موضوعات مختلف برنامه‌های کانون‌های مساجد از جمله آیین اختتامیه برنامه غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست از رابطین خواهر خواسته شد اعضا در آیین اختتامینه اوقات فراغت کانون‌های مساجد حضور داشته باشند و کانون‌های که گروه سرود دارند، برای اجرای برنامه‌ها اعلام آمادگی کنند.

برگزاری مرحله شهرستانی و استانی جشنواره قرانی مدهامتان از دیگر موضوعاتی بود که کارشناس خواهران دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان پیرامون آن توضیح داد و از مربیان کانون‌های مساجد خواست شرکت کنندگان را برای این آزمون اماده کنند.


مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان همزمان با دهه آخر مهر ماه سال جاری در هفت رشته در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.


در ادامه جلسات رابطان خواهر کانون‌های مساجد کردستان مسائل و مشکلات کانون خود را مطرح و در راستای رفع موانع و مشکلات تصمیم گیری شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات