مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» در اوج شوکت و هیبت در تواضع، خشوع و خضوعش دارای صفات اخلاقی جامعی بود، گفت: شهید «همدانی» برای سپاه پدری خوب بود و فرمانده لایق، رزمنده‌ای ولایی و نیرویی تمام قامت و آماده‌ای برای ولایت بود.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۳۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

شهید «همدانی» رزمنده‌ای ولایی و پدری خوب برای سپاه بودحجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان در خصوص شهید همدانی اظهار کرد:  سردار شهید «همدانی» شخصیت کم نظیری داشت که شخصیت یک بعدی و دو بعدی نبود بلکه شخصیتش چند بعدی بود.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» در اوج شوکت و هیبت در تواضع، خشوع و خضوعش دارای صفات اخلاقی جامعی بود، گفت: شهید «همدانی» برای سپاه پدر خوبی بود، همسر شایسته، فرمانده لایق، رزمنده ولایی و نیرویی تمام قامت و آماده‌ای برای ولایت بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: شهید «همدانی» در تمام عرصه‌ها خوب ظاهر می‌شد و  انسان کاملی در همه ابعاد بود.

وی در خصوص اخلاص شهید و تبعیت‌پذیری محض از ولایت فقیه، تصریح کرد: ایشان در مورد ولایتمداری و ولایت محوری یک سرباز به تمام معنا و همواره گوش به فرمان رهبری بود و هر جایی که احساس می کرد باید تکلیفش را انجام دهد منتظر دستور نبود و منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل می پوشاند.

گنجعلی در ادامه افزود: شهید «همدانی» در ولایتمداری و ولایت پذیری همیشه سعی می کرد نه جلوتر از ولایت حرکت کند نه از کاروان عقب افتد و همواره ملازم ولایت گام بردارد.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: شهید «همدانی» همیشه رضایت الهی را مدنظر داشت و حافظ و نگهبان امر الهی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص نقش شهید «همدانی» در عرصه های دفاع مقدس، ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس شخصیت کلیدی بود و با فرماندهان و سرداران همراه بود و با شهید نوروزی و شهید همت، شهید کاظمی رابطه داشت.

وی با اشاره به نقش شهید «همدانی» در فتنه سال 88 و نقش ایشان در حلب در زمینه جبهه مقاومت مردمی در برابر تروریست‌های تکفیری عنوان کرد: ورود شهید «همدانی» در فتنه سال 88، اخلاص، ایمان و شهادت طلبی این شهید اگر نبود به طور قطع خسارات زیادی به نظام وارد می شد.

گنجعلی در ادامه افزود: شهید «همدانی» یک شخصیت محوری و کلیدی در دوران دفاع مقدس بود و در جبهه مقاومت نیز اگر نقش اساسی «همدانی» نبود سوریه سقوط می‌کرد یعنی حکومت سوریه و امنیت آن در آستانه سقوط و در لبه پرتگاه قرار می گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شهید «همدانی» توانست با ایجاد جبهه مقاومت مردمی و پیوند دادن مردم با ارتش یک جبهه مردمی ایجاد کند و در قبال دشمنان به ارتش سوریه بقبولاند که شما باید از جبهه مردمی استفاده کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: ارتش سوریه را شهید «همدانی» از حالت خشک نظامی به حالت منعطف درآورد و آنان را با مردم پیوند داد.

وی با بیان اینکه امید است ما بتوانیم رهرو شهدای والامقام باشیم، عنوان کرد: اکنون شهید «همدانی» یک شهید شاخص است و همچنین شهدای دیگر چه در جبهه مقاومت و چه در دفاع مقدس هر کدام اسوه و نمونه بارزی از ایثار و شهادت برای ما هستند.

گنجعلی خاطرنشان کرد: شهید «همدانی» شهیدی است که ما باید با نگاه به ایشان راه و هدف خود را بشناسیم و امید است از این راه و راهنما و از این هدف برای رسیدن به هدف و کمال نهایی هر انسان که سعادتمندی است، برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات