اولین جلسه کمیته خدمات رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در اداره کل کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۱۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه یکی از کمیته‌های زیر مجموعه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان کنگره خدمات رسانی است که با مسئولیت این نهاد و عضویت دستگاه‌های حوزه خدمات رسانی اولین جلسه اش تشکیل شده است، عنوان کرد: در این کمیته در قالب سرکشی از خانواده‌های نیازمند استان مشکلات و مسائل این خانواده‌ها با حضور روسای دستگاه‌ها و نهاد‌ها و خیران بررسی و در راستای برنامه‌های کنگره جهت رفع آن‌ها تلاش می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه متناظر این کمیته در همه شهرستان‌ها با مسئولیت کمیته امداد و عضویت ادارت مرتبط کمیته خدمات راسنی برگزار می‌شود، افزود: در راستای فرهنگ سازی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و همچنین ارتباط موضوع فرهنگ شهید و شهادت با خانواده‌های نیازمند و نقشی که این خانواده‌ها در بحث دفاع مقدس و تقدیم شهید به جامعه و تامین برقراری امنیت تلاش کرده اند از طریق این کنگره اقدام می‌شود.


رئیس کمیته خدمات رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در ادامه گفت: یادواره شهدا و ایثارگران مربوط به کمیته امداد را در ماه اسفند همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد برگزار می‌کنیم.


وی افزود: همچنین مقرر شد وصیت نامه و المان و یادمان شهدا‌ی شاخص هر شهرستان در محل ادارت شهرستان تهیه و نصب شود و ادارات، مکان ها، سالن جلسات به نام شهدا نام گذاری شود.


در ادامه جلسه سرهنگ ابراهیم حسینی، رئیس کنگره کمیته خدمات رسانی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با بیان اینکه سپاه بیت المقدس در طول سال با مشارکت مردم یک هزار و ۴۰۰ یادواره شهدا برگزار می‌کند، عنوان کرد: در طول سه سال سه هزار یادواره برگزار کردیم.


وی با بیان اینکه این کنگره در واقع یک اقدام عمیق و یک تحقیق و پژوهش است که مقدمه برگزاری اجلاسیه در سال ۹۷ است، گفت: اگر درست کار کنیم بعد از برگزاری کنگره هیچ نقطه ابهام و پنهانی از شهدا نباید باقی مانده باشد.


رئیس کنگره ۵۴۰۰ استان کردستان اظهار کرد: پنج هزار و ۴۸۶ شهید در استان داریم که به این تعداد باید تحقیق و پژوهش در مورد زندگی نامه شان انجام شود.


وی با بیان اینکه این کنگره خدمات رسانی یکی از کنگره‌های ۲۸ گانه کنگره شهدای استان است وظیفه داریم از طریق این کنگره ۵۴۰۰ شهید استان را به مردم معرفی کنیم و رشادت‌ها و فداکاری‌های این شهیدان و قهرمانان را برای مردم بیان کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات