تولید مرکبات در مازندران بیشتر از مصرف استان است

رضیان با اعلام اینکه ظرفیت تولید مرکبات استان بیشتر از مصرف آن است، گفت: زمینه صادرات محصول مرکبات مازندران و استان‌های شمالی باید از طریق اتاق بازرگانی و دولت با جدیت بیشتری صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۰۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله رضیان در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت: توجه اتاق بازرگانی برای توانمندی صنایع و معادن استان امری ضروری است. وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان به دلیل شرایط اقتصادی مطلوب نیست چون در مجموع شهرک‌های صنعتی وضعیت نامطلوبی داریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه نیمی از واحدهای صنعتی استان به صورت نیمه‌کاره فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ضرورت توجه دولت به برخی معادن شاخص استان نظیر معدن ذغال سنگ البرز مرکزی احساس می‌شود.

رضیان با بیان اینکه ظرفیت توانمندی اتاق بازرگانی مازندران باید تقویت شود، افزود: در آستانه برداشت محصول مرکبات مازندران هستیم و سال گذشته به دلیل سرما چالش جدی ایجاد شده بود و باغداران دل نگرانی شدیدی دارند که نیاز به سازماندهی بازار مرکبات دارد.

وی با اعلام اینکه ظرفیت تولید مرکبات استان بیشتر از مصرف آن است، گفت: زمینه صادرات محصول مرکبات مازندران و استان‌های شمالی باید از طریق اتاق بازرگانی و دولت با جدیت بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در جهت سوق یافتن به بخش خصوصی توانمند پیش برویم، تصریح کرد: مجلس تمام تلاش خود را برای حمایت از بخش تولید، صنعت و معدن در کشور مضاعف خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار