جهادگر بسیجی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
شیری گفت: ما پزشکان عمومی و متخصص را به روستاهای محروم شهرستان هوراند اعزام کردیم. اکیپ های پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم می روند و خدماتی را در این زمینه به مردم ارائه می کنند.  
کد خبر: ۸۹۳۰۴۹۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

رضا شیری عضو گروه جهادی شهید سردار همدانی شهرستان هوراند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دورافتاده کشورمان اظهار داشت: ما در این گروه جهادی خدمات مختلفی در زمینه های عمرانی، فرهنگی پزشکی دامپزشکی و غیره به مردم مناطق محروم و دورافتاده ارائه می کنیم.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی در روستاهای محروم شهرستان هوراند افزود: ما در گروه جهادی شهید همدانی احداث خانه محروم را در مناطق محروم داریم. لذا برای نیازمندان و مستندان این منطقه خانه محروم و سرویس بهداشتی و حمام با مشارکت با کمیته امداد ساختیم.

عضو گروه جهادی شهید سردار همدانی در رابطه با اقدامات پزشکی و بهداشتی این گروه در روستاها خاطر نشان کرد: در این زمینه ما پزشکان عمومی و متخصص را به روستاهای محروم شهرستان هوراند اعزام کردیم. اکیپ های پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم می روند و خدماتی را در این زمینه به مردم ارائه می کنند.  

ارسال نظرات