سردار میر فیضی: برابر تاکید مقام عظمای ولایت مبنی بر این که پلیس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، پلیس امروز در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی است و در دراز مدت در تراز تمدن اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۸۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی در جمع روسای پلیس‌های تخصصی مازندران اظهار داشت: تحقق امنیت پایدار با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی امکانپذیر است.

وی با شرح شعار هفته نیروی انتظامی«پلیس برای امنیت و امنیت برای همه»، گفت: این شعار بر اساس پشتوانه‌هایی با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های ماموریتی و شرایط محیطی و مکانی به عنوان چراغ راه نیروی انتظامی در طول سال تعیین شده است.

میرفیضی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نیروی انتظامی،گفت: قدرت، توانایی و اقتدار پلیس، آبرو و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: برابر تاکید مقام عظمای ولایت مبنی بر این که پلیس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، پلیس امروز در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی است و در دراز مدت در تراز تمدن اسلامی خواهد بود.

میرفیضی، نیروی انتظامی را اصلی‌ترین نهاد متولی امنیت در جامعه برشمرد و افزود: امنیت به عنوان یکی از نعمت‌های مجهول الهی اساسی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای یک کشور است.

فرمانده انتظامی مازندران در رابطه با امنیت برای همه، در شعار سال نیروی انتظامی گفت: امنیت برای همه آحاد مردم بدون در نظر گرفتن همه سلایق و قومیت‌های نژادی و دینی است و تنها کسانی باید احساس ترس کنند که درصدد آسیب و یا از بین بردن امنیت مردم هستند.

وی با بیان اینکه امنیت هدف و وسیله است، افزود: امنیت یک پیش‌نیاز برای نیازهای اساسی کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است و رفتن به سمت رفاه هدف غایی است، از این رو امنیت باید مردمی شود چراکه افزایش مشارکت مردمی در ایجاد امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جرایم و ناهنجاری‌ها اثرگذار خواهد بود.

میرفیضی‌ اولویت‌های نیروی انتظامی را در سه حوزه مطالبات مقام معظم رهبری، مطالبات مردمی و ماموریت‌های تعریف شده ناجا برشمرد و از جمله مطالبات مردمی به ایجاد فضای امن برای زندگی، بهره‌مندی از خدمات اداری و انتظامی مناسب و پاکسازی چهره اجتماعی جامعه از ناهنجاری‌ها عنوان کرد.

میرفیضی ارتقا ارائه خدمات انتظامی از نظر کمی و کیفی، ایجاد طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی و افزایش قابلیت‌های فنی پلیس بویژه در عرصه فضای مجازی، ملموس‌سازی حضور پلیس در جامعه و آسان‌سازی دسترسی مردم به نیروی انتظامی را از مهم‌ترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد و تحقق این مولفه‌ها را مستلزم همکاری همه دستگاه‌های نظارتی، قضایی، اجرایی و امنیتی با نیروی انتظامی برشمرد.

وی با بیان اینکه پلیس در شرایط امروز به سمت پلیس فراهوشمند در حال حرکت است، افزود: در مسیر تحقق این امر، به مدد پشتیبانی مردم با هرگونه اعمالی که موجب خدشه دار شدن امنیت آحاد جامعه شود، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران از جمله اقدامات شش ماه امسال را انجام خدمات امدادی و انتظامی، افزایش خدمات انتظامی به مردم، افزایش کشفیات مواد مخدر، طرح‌های تعطیلات نوروز، تابستان و دهه اول محرم و امنیت انتخابات اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های صورنت گرفته در رابطه با انتخابات کوچکترین موضوع ضد امنیتی نداشته‌ایم.

میرفیضی با بیان اینکه نیروی انتطامی مازندران در مهارت‌ورزی و آموزش رتبه دوم کشوری، در کارنامه یگانی رتبه سوم کشوری، در کارنامه کاهش فساد رتبه سوم کشوری و در اشراف فرماندهی رتبه سوم کشوری را در سطح کشورکسب کرد، از حمایت نماینده مقام معظم رهبری، روحانیت و ائمه جماعات در سطح استان، مردم استان و همکاران قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه افتخار ما این است که باب شهادت همچنان در نیروی انتظامی باز است، گفت: خدمت در نیروی انتظامی، پاسداری از این مرزو بوم مایه افتخار کارکنان نیروی انتظامی و بالاترین افتخار خدمت به بهتریم مردمان در سرزمین علویان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها