با اجرای برنامه مشترک نیروی انتظامی و اداره کل آموزش و پرورش مازندران شهرک ترافیک در اردوگاه شهدای دانش اموزی بادله ساری در مرکز مازندران افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۸۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعلی ساداتی در مراسم بازگشایی شهرک ترافیک در اردوگاه دانش‌آموزی بادله، اظهار کرد: این مراسم برنامه مشترک بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی است.

وی افزود: این برنامه برای آشنایی دانش‌آموزان با مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین کمک به نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی بین خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه همه شهرستان‌ها امکانات اجرای این برنامه را ندارند،گفت: در حال رایزنی با راهنمایی و رانندگی هستیم تا امکانات را برای سایر شهرستان‌ها ببرند.

ساداتی خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوبی برای دانش‌آموزان است تا بتوانند با آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند و برای حفظ امنیت و آرامش جامعه کمک کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش محلی برای نهادینه کردن قوانین و مقرارت و  فرهنگ اجتماعی است، گفت: باید همکاری‌های لازم بین آموزش و پرورش، نیروی انتظامی  و سایر دستگاه‌ها اتفاق بیفتد تا جامعه قانونمند داشته باشیم تا آرامش به جامعه انتقال یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها