خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اخلاص شهید «همدانی» موجب ماندگاری ایشان شد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اخلاص در زندگی شهید «همدانی» مشهود بود، گفت: این خصلت شهید بزرگوار موجب شهادت و ماندگاری ایشان شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۶۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

اخلاص شهید «همدانی» موجب ماندگاری ایشان شدسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  درهمدان با گرامیداشت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» با بیان اینکه این سردار رشید 40 سال مجاهدت در پرونده خود ثبت کرده است، اظهار داشت: بخشی از این مجاهدت‌ها در مبارزه با رژیم شاهنشاهی و بخشی دیگر از پیروزی انقلاب در مبارزه با ضد انقلاب‌ها است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌های مجاهدانه شهید «همدانی» با عنوان اینکه ایشان پس از پیروزی انقلاب در مبارزه  با ضد انقلاب‌ها جزو اولین نفراتی بود که در میدان حضور یافت، گفت: با شروع جنگ تحمیلی به عنوان فرماندهی جنگ حضور یافت و در پایان جنگ در عملیات مرصاد نقش تعیین کننده ای ایفا کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» با بصیرت و هوشمندی خود غائله فتنه 88 را به پایان رساند، تصریح کرد: با وجود رشادت‌ها و  اقدامات اثرگذار، این شهید بزرگوار با وجود سن بالا در سوریه حضور یافت و احساس تکلیف و وظیفه کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید «همدانی» ارتش وطنی را در سوریه پایه‌گذاری کرد، افزود: پیروزی سوریه مرهون زحمات این شهید والامقام است.

سیاهوشی به انقلابی بودن سردار«همدانی» به عنوان یکی از  ویژگی‌های ممتاز ایشان اشاره و بیان کرد: ایشان از نوجوانی تا شهادت پای انقلاب ایستاد و جانانه مبارزه کرد.

وی از ولایت‌مداری به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی شهید اشاره و اضافه کرد: ایشان همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و در جریان پیشنهاد برای حضور ایشان در سوریه بدون هیچ قید و شرطی پذیرفت.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «همدانی» عاشق اهل بیت(ع) بود، عنوان کرد: ایشان خاضع و فروتن بود و هیچ‌گاه جایگاهی برای خود قائل نبود.

وی با اشاره به ساده زیستی  شهید «همدانی» با بیان اینکه ایشان در زندگی خود به دنبال تشریفات نبود، یادآور شد: ایشان  مردمی بود و در حل مشکلات دیگران همواره تلاش می‌کرد.

سیاهوشی شهید «همدانی» را فردی خستگی ناپذیر و مقاوم معرفی کرد و بیان داشت: در ابتدای ورود ایشان به سوریه هیچگونه حمایت و کمکی حاصل نشد و با وجود بی مهری ها آنچنان مقاومت کرد که نهایتا به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه اخلاص در زندگی شهید «همدانی» مشهود بود، گفت: این خصلت  شهید بزرگوار موجب شهادت و ماندگاری ایشان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات