خبرهای داغ:
مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) ستاد فرماندهی معظم کل قوا امروز به لطف خداوند و راهنمایی‌های ولی فقیه خط مقدم ما به آن طرف مدیترانه رفته است، گفت: شهید «همدانی» تکلیف خود را به خوبی انجام داد و این شهید بزرگوار سند افتخار مردم همدان است.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۶۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

شهید «همدانی» سند افتخار مردم همدان/خط مقدم ما به آن طرف مدیترانه رفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدجعفر اسدی امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام اظهار داشت: برگزاری این مراسم‌ها با نام شهدا برای انتقال پیام شهدا به جهانیان است.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی سردار شهید «همدانی» افزود: ایشان با اخلاص و ایثار و فداکاری برای دفاع از اسلام و وطن وارد میدان شد.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ستاد فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: در کربلا دو نمونه سردار بودند یکی سردارانی که در آنجا بودند و سر دادند و یکی سردارانی که پیام آنها را به جامعه بشریت رساندند.

وی گفت: حضرت زینب(س) نوع دیگری از این‌ها بودند که در کربلا حضور داشتند و ما وظیفه داریم که این مهم را به جامعه برسانیم و این مراسم‌ها در این راستا است.

سردار اسدی ابراز داست: شهید «حاج حسین همدانی» دیگر نیازی به جمع ما دور یکدیگر ندارند الا اینکه ما این راه ها را پیدا کنیم که همان مسیر سرور و سالار شهیدان است که امام(ره) فرمود آنچه داریم از محرم و صفر است آنچه داریم از عاشوراست.

وی در ادامه افزود: ما باید این فرهنگ را بشناسیم این فرهنگ در دو جمله خلاصه می شود و همان چیزی است که مولای ما فرموده است.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه قریب ۴۰ سال است که ما در میدان جنگ هستیم و این جنگ، جنگ حق و باطل است، گفت: همه استکبار جهانی وقتی حقیقت اسلام ناب محمدی(ص) پیدا شد، احساس خطر کردند و از همان روزهای اول پیروزی انقلاب از کردستان تا سیستان و بلوچستان تا جنگل‌ها‌ی شمال، کموله و دموکرات همه در مقابل این اسلام ناب بسیج شدند.

وی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، ابراز داشت: مردم همدان علاقمند به اهل بیت(ع) هستند و فرزندانی تربیت کردند که به دفاع از حریم اهل بیت(ع) تشویق شوند.

سردار اسدی تصریح کرد: علمای عظیم الشانی در استان همدان زحمت کشیدند و این چنین انسان‌هایی را تربیت کردند که سبب پیروزی جبهه حق شد.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه در آن زمانی که دنیا به دو قسمت شرق و غرب تقسیم شده بود یعنی آمریکا و شوروی آنها می‌گفتند دوران دینداری انسان‌ها به پایان رسیده است، گفت: آنها می‌گفتند انسان به کرات دیگر سفر می‌کند و نیاز به دین نیست و دین افیون توده‌ها است و همه ادیان الهی را می‌گفتند عمرشان به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان حتی در حوزه علمیه تبلیغ می‌کردند که شیعه در اقلیت است و دین در تقیه است و تقیه حرام است، ابراز کرد: دشمنان می‌گویند پایان قرن بیستم پایان دین اسلام است و این ابرقدرت‌ها انسان را به خاک مذلت می‌کشانند.

سردار اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز به لطف خداوند و راهنمایی‌های ولی فقیه خط مقدم ما به آن طرف مدیترانه رفته است.

وی ادامه داد: اگر این شهدای مدافع حرم به آنجا نمی‌رفتند امروز باید در تهران و همدان و مشهد با این دشمنان می‌جنگیدیم و این شهدا امنیت را برای ما آوردند.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: شهید «همدانی» تکلیف خود را به خوبی انجام داد و این شهید بزرگوار سند افتخار مردم همدان است.

وی همچنین گفت: شهید «همدانی» از جوانی اهل مسجد، نماز شب، خانواده ایشان مذهبی بودند و از همان اول ازدواج ایشان به کشورهای مختلف رفتند و جزء یکی از مجاهدین است.

اسدی با بیان اینکه خداوند به این خانواده فرزندانی با تقوا و ولایتمدار عطا کرد که جانشان را برای ولایت فقیه فدا می‌کنند، تصریح کرد: این شهید بزرگوار که در همدان به خاک سپرده شده یک نعمت بزرگی برای مردم همدان است.

وی تاکید کرد: امروز این ستاره‌های درخشانی که یادگاران امام(ره) هستند و آنها فرزندان انصار، اهل بیت و امام (ره) هستند و باید آنها را گرامی بداریم و شک نداریم که اگر کسی با قلب پاک از این شهید بزرگوار درخواستی داشته باشد یقین بداند که برآورده خواهد شد.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در پایان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و شهدا در قهقهه مستانه «عند ربهم یرزقون» هستند که ما این را ادراک نمی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات