خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

شهید همدانی ذره‌ای از صراط مستقیم عدول نکرد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهید همدانی ذره‌ای از صراط مستقیم عدول نکرد.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۳۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

شهید همدانی ذره‌ای از صراط مستقیم عدول نکردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در دومین سالگرد شهادت سرلشکرشهید «حاج حسین همدانی» در جمع فرماندهان استانی و کشوری و فرماندهان نیروی انتظامی و مسئولین و خانواده معظم شهدا و خانواده این شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور همدان ضمن گرامیداشت یاد شهید «همدانی» اظهار داشت: شهید حاج حسین همدانی بزرگ‌مردی  است که با خدای خود عهد و پیمان بست تا اینکه در سن بالا به خدای خود پیوست.

وی گفت: شهید همدانی با رهبر و امام و مرجع خود و با مردم خالصانه پیمان بست .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: به پاس زحماتی که چندین سال در نظام جمهوری اسلامی داشتند چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب که خود را به عنوان یک سرباز کوچک می‎دانست، تجلی کرد.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» ذره ای از صراط مستقیم خود عدول نکرد، گفت: شهید «همدانی» چه قبل از دفاع مقدس و چه بعد از آن در روند انقلاب اسلامی با بصیرت خاصی توانست این صراط را طی کند.

سردار مجیدی در ادامه تصریح کرد: امروز ما جمع شده‌ایم تا مسیری را که شهید «همدانی» رفت، بازخوانی کنیم تا از وجود با برکت شهدا استفاده کنیم.

وی در خصوص بصیرت این شهید بزرگوار در فتنه ۸۸ گفت: شهید «همدان» دارای بصیرت بالایی بود که در فتنه ۸۸ و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به صورت بارز خود را نشان داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: این شهید در دفاع از حرم برایش فرقی نمی‌کرد که در حلب یا در شلمچه دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار همواره خود را سرباز ولایت تلقی می کرد، عنوان کرد: امید است بتوانیم راهی که شهید «همدانی» طی کرد را برای نسل چهارم بازگویی کنیم تا راه ایشان استمرار داشته باشد.

سردار مجیدی در پایان سخنانش با بیان اینکه امروز نسل چهارم ما همان راهی را انتخاب کرد که شهید همدانی رفت، خاطرنشان کرد: شهادت ایشان و شهید «همدانی»ها در جهان اسلام تحول ایجاد کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار