در سیستم بازرسی هوشمند، بازرسی های کاغذی و دستی حذف شده و دیگر نیازی به چاپ گزارش نیست و تبلت جایگزین کاغذ شده است .
کد خبر: ۸۹۳۰۴۳۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طرح بازرسی الکترونیک هوشمند کارگاههای فعال استان زنجان در تمامی شعب تامین اجتماعی از ١٥ مهرماه اجرایی شد.

مسعود  علیاری با تاکید بر ارائه خدمات نوین به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی افزود: در این خصوص آموزشهای لازم به کارکنان واحد های ذیربط داده شده است .

وی اظهار داشت: بعد از بازرسی ازکارگاههای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نتیجه بازرسی طی پیامکی به کارفرمایان ارسال می شود که می توانند  از طریق پورتال سازمان مشاهده کنند و دیگر نیازی به مراجعه وابلاغ واز سوی شعب تامین اجتماعی  نمی باشد و همچنین کارفرما و بیمه شده می توانند به فرایند بازرسی اعتراض کرده و آن را در پورتال ثبت کنند .

مدیر کل تامین اجتماعی  استان زنجان به سیستم بازرسی هوشمند اشاره کرد و تصریح کرد: بازرسی های کاغذی و دستی حذف شده و دیگر نیازی به چاپ گزارش نیست و تبلت جایگزین کاغذ شده است .

علیاری صرفه جویی در منابع و زمان بازرسی، اتصال به بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال، پست، امکان انتقال آنی و فوری اطلاعات بازرسی به سامانه نرم افزاری سازمان و امکان گرفتن عکس از کارکنان کارگاههای مذکور وتحت پوشش قرار دادن کلیه بیمه شدگان شاغل در تمامی کارگاهها از مزایای این طرح بر شمرد .

ارسال نظرات