خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ:

حضور سردار «همدانی» در سوریه معادلات صهیونیست‌ها را برهم زد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: شهید «همدانی» با حضور بسیار موثر خود در سوریه، معادلات دشمنان و صهیونیست‌ها را برهم زد و سرانجام در 16 مهرماه سال 1394 به آرزوی دیرینه خود رسید و به خیل یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۱۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

حضور سردار «همدانی» در سوریه معادلات صهیونیست‌ها را برهم زدحجت الاسلام علیرضا علیجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید «همدانی» اظهار داشت: سرلشکر «حاج حسین همدانی» از ابتدای جوانی با تفکرات حضرت امام (ره) آشنا شد.

وی افزود: ایشان از بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان بوده است و همچنین حضور این سردار سرافراز در دوران دفاع مقدس برکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی داشت.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به فتنه سنگین سال 88 در کشور گفت: سردار «همدانی» در دفع فتنه 88 نقش بسزایی ایفا کرد و خار چشم فتنه و فتنه گران شد.

وی با اشاره به عمر پربرکت سردار همدانی بیان داشت: ایشان همچنین در پایان عمر شریف خود پس از 40 سال مجاهدت خستگی‌ناپذیر، با حضور بسیار موثر خود در سوریه، معادلات دشمنان و صهیونیست‌ها را بر هم زد و سرانجام در 16 مهرماه سال 1394 به آرزوی دیرینه خود رسید و به خیل یاران شهیدش پیوست.

علیجانی ادامه داد: نتیجه این همه ایثار و فداکاری و اخلاص بود که تشییع پیکر این شهید والا مقام با آن شکوه و عظمت خاص برگزار شد که فرمانده کل قوا امام المسلمین امام خامنه ای(مد ظله العالی) فرمودند «در تشییع پیکر این شهید همه شهر آمدند...».

وی با اشاره به بخش‌هایی از وصیت نامه این شهید سرافراز گفت: شهید «همدانی» در بخشی از وصیتنامه خود که چند روز قبل از شهادتشان نوشتند، آورده اند «بنده حقیر حسین همدانی، شاگرد تنبل دفاع مقدس اعتراف میکنم که وظایف خودم را به خوبی انجام ندادم.» و در بخش دیگری می نویسند «این اواخر خیلی دلم هوای رفتن کرده، خدا کند که موقع جان دادن راضی باشد خدای مهربان ... از امامم و مولایم حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای هم که نتوانستم سرباز خوبی باشم عذر خواهی می‌کنم و کوتاهی مرا ان شاء الله به لطف و بزرگواری خودشان ببخشند.»

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ ولایتمداری و شجاعت را از مهمترین خصوصیات سردار شهید «همدانی» عنوان کرد و گفت: ایشان فردی بسیار مهربان، شجاع و خستگی‌ناپذیر بود و از نظر اخلاق، ایمان و اطاعت از ولایت فقیه ممتاز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات