خبرهای داغ:
درخواست چندین باره نماینده مردم نجف‌آباد از استاندار اصفهان:

تخصیص بودجه شهرستان نجف‌آباد نیازمند عدالت است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی بار دیگر در ادامه درخواست‌های مکرر خود از استاندار اصفهان درباره برقراری عدالت در اختصاص بودجه به شهرستان نجف‌آباد خطاب به استاندار اصفهان گفت: با توجه به شاخص‌های نجف‌آباد به عنوان فرمانداری ویژه، به لحاظ عدالت حق نجف‌آباد در بحث بودجه داده نشده است.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۰۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، ابوالفضل ابوترابی عصر امروز در آیین ابلاغ حکم انتصاب مجدد شهردار نجف‌آباد در ابتدا با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حججی اظهار داشت: امسال محرم نجف‌آباد حال و هوای دیگری داشت و امسال یک‌بار دیگر شهدا عزت و آبروی شهر شدند و بار دیگر حماسه بی‌نظیری که در سال‌های جنگ با تشییع 70 شهید در یک روز رقم خورده بود، تکرار شد و حجت خدا باعث تلطیف قلوب شد و بسیاری از گسل‌های اختلاف را تبدیل به وحدت کرد.

وی با تشکر از حسن تدبیر اعضای شورای پنجم در انتخاب مجدد مسعود منتظری به‌ عنوان شهردار نجف‌آباد افزود: اعضای شورای پنجم با انتخاب شجاعانه و مدبرانه خود بار دیگر شهرداری را انتخاب کردند که در چهار سال گذشته دوره مدیریتی وی با وجود شرایط رکود اقتصادی کشور، شاهد پروژه‌های عظیم استانی بودیم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همدلی که در 4 سال گذشته میان مسؤولان شهرستان برقرار شد، در دوران بعد از انقلاب بی‌نظیر بود که باعث افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عظیمی شد.

وی بار دیگر در ادامه درخواست‌های مکرر خود از استاندار اصفهان درباره برقراری عدالت در اختصاص بودجه به شهرستان نجف‌آباد خطاب به استاندار اصفهان بیان داشت: با توجه به شاخص‌های نجف‌آباد به عنوان فرمانداری ویژه، به لحاظ عدالت حق نجف‌آباد داده نشده است و با وجود داشتن دو فرمانداری ویژه در استان چرا باید بودجه‌های یک شهر دیگر چند برابر این شهرستان باشد و شاخص‌های ما در تمام ابعاد بسیار کمتر از شهرستان دیگر است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: این شهرستان چیزی غیر از حق خود نمی‌خواهد و از شما خواهشمندیم به‌ عنوان نماینده دولت و با توجه به این‌که نجف‌آباد در بسیاری از شاخص‌ها چون هنر و ورزش به‌ عنوان شهر طلایی کشور است و از لحاظ ایثار و شهادت می‌توان نام شهیدآباد بر آن نهاد و وجود بیش از 40 هزار دانشجو و طلبه که نسبت به درصد کل استان بسیار بی‌نظیر است این مشکل به زودی حل شود.

وی در ادامه درباره اهمیت شهدای مدافع حرم و عظمت شهید حججی مطرح کرد: دوران داعش به سر خواهد آمد و این دوره از تاریخ به عنوان برگ زرین انقلاب ثبت خواهد شد و خانواده‌هایی با تقدیم فرزندان خود سربلند شدند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز کرد: این شهرستان از جمله معدود شهرستان‌هایی است که سخنگوی شهدای مدافع حرم به فرموده مقام معظم رهبری از این شهر است و مردم این شهر انتظار دارند که با دستور به سازمان برنامه و بودجه، شاهد عدالت و اصلاح شاخص‌ها در این عرصه باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار