خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت ها، ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی سربازان جان برکفان وطن در لباس نیروی انتظامی برای حفظ امنیت داخلی و همچنین مرزهای میهن اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۷۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان غلامرضا افشاری با شروع هفته نیروی انتظامی در جمع مردم زرین شهر با ادای احترام به شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، تمامی نیروهای مسلح در مسیر خدمت به اسلام و همواره آماده شهادت و جانفشانی برای نظام اسلامی و حفظ ناموس و خاک کشور هستند و امروز جوانان پرچمدار مبارزه با ابر قدرت‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند و باید قدردان فرصت‌ها باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت ها، ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی سربازان جان برکفان وطن در لباس نیروی انتظامی برای حفظ امنیت داخلی و همچنین مرزهای میهن اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در تعالیم دین مبین اسلام امنیت از نعمت های بی بدیل است، افزود: حضرت ابراهیم قبل از هر چیز برای کعبه درخواست و طلب امنیت می کنند و همچنین از دیدگاه اسلام مسئله امنیت آنقدر مهم و حائز اهمیت است که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: نعْمَتَانِ‏ مَجْهُولَتَانِ‏ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَة، دو نعمت است که ناشناخته است امنیت و تندرستی و از این رو باید گفت از نظر ایشان مهم‌ترین نعمت‌های دنیا دستیابی به آسایش، امنیت و آرامش است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز یکی از اولویت‌های مهم جمهوری اسلامی را تامین امنیت دانسته و می‌فرمایند: امنیت یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای یک ملت و یک کشور است.

وی ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، امنیت باید همه جانبه باشد و تمام ابعاد امنیت ملی، اجتماعی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری، نظامی و انتظامی، فرهنگی، فکری و عقیدتی، امنیت مدنی و شهروندی، قضایی، امنیت اخلاقی، حیثیتی و آبرویی را شامل شود و هیچکدام از حیطه‌های زندگی بشر نباید دچار ناامنی باشد.

افشاری اضافه کرد: بنابراین، ایشان تاکید مضاعفی بر محیط‌های مختلف اجتماعی و فردی و حفظ امنیت آنها دارد و در بیانات متعدد به امنیت محیط کار، خانه، مدرسه، دانشگاه، شهر، روستا، خیابان و جاده و... اشاره می‌کنندو  قطعا اگر تمام این حیطه‌ها امنیت داشته باشند و مردم احساس آرامش و سلامت و صلح کنند، می‌توان ادعا کرد که امنیت پایدار برقرار شده است که از نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اسلام پیام‌آور چنین امنیتی است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،فرمودند امنیت متعلق به همه احاد جامعه بدون توجه به سلایق سیاسی، تفاوت های دینی، زبانی، قومیتی و نژادی است و چتر امنیت باید برسر تمامی ملت گسترانده شود و تنها کسی باید احساس ناامنی کند که در سدد است امنیت مردم را متزلزل کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به اینکه راهبرد اصلی نیروی انتظامی خدمت به مردم و ایجاد جامعه ای امن به منظور توسعه در تمام زمینه ها است، متذکر شد: طی شش ماه نخست سال جاری امنیت مثال زدنی و نظم و هماهنگی خوبی را در ایام مختلف همچون راهپیمایی ها، اعیاد مختلف و دهه اول محرم شاهد بودیم و این مسئله را شهروندان به خوبی احساس کردند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی در جمهوری اسلامی ایران همانند نهادهای دیگر با عشق و علاقه به مردم خدمت می کنند، یادآور شد: اصل جامعه محوری یکی از اصول مهمی است که در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان لنجان به آن توجهی جدی شده است چراکه در برنامه جامعه محوری، نیروها با روی گشاده، اخلاق اسلامی و نگاهی توام با رحمت با مردم رفتار می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها