پیام شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان؛

امنیت ملی از عناصر محوری اهداف حکومت است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی:امنیت ملی از عناصر محوری اهداف حکومت است.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۶۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

 به گزارش سازمان بسیج دانشجویی کشور خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان به مناسبت  هفته نیروی انتظامی در پیامی این ایام را گرامیداشت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:
 
نِعمَتانِ مَکفُورَتانِ: الأمنُ والعافِیَةُ؛ دو نعمت است که شکر آنها گزارده نمی‏شود: امنیّت و سلامتی.» (خصال صدوق، ص۳۴)
پیامبر اکرم(ص)

امنيت ملّي از عناصر محوري اهداف حكومت اسلامي است که همواره مورد توجه همه ملت ها و حکومت ها بوده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۰ به منظور تامین امنیت و برخورد قاطع با اشرار و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه بوجود آمد که از همان ایام با حضور مستمر و شبانه روزی کلیه فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه آن نهاد مقدس در سطح جامعه و انجام با دقت و مقتدرانه وظایف محوله از سوی فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مظهر امنیت بوده و سودای اشرار را برهم زده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا، اعم از شهدای مرزبانی، شهدای راهنمایی و رانندگی و ... تقارن هفته نیروی انتظامی را با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را گرامی داشته و امیدوار است تمامی کارکنان آن نهاد مقدس با تاثی از شهید دشت کربلا، حضرت امام حسین(ع) و تحت تدابیر داهیانه فرمانده معظم کل قوا، بتوانند همانند گذشته در تامین امنیت مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

۱۵ مهر ۱۳۹۶
ارسال نظرات