مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

لزوم موضع گیری و تصمیم گیری قاطع دولت در برابر نقض برجام

به منظور افزایش بصیرت و آگاهی سیاسی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران اقدام به روشنگری سیاسی نمود.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۱۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام علی شیخ زاده مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در این جلسه گفت: لازم است که دولتمردان موضع گیری و تصمیم قاطعانه‌ای در برابر نقض برجام توسط آمریکا، بگیرد و لازم است که مجدداً بحث غنی سازی اورانیوم از سرگرفته بشود و خساراتی که در این چند سال ملت ایران متحمل شده است را جبران نماید. البته مقام معظم رهبری نیز در خصوص عدم اعتماد به آمریکا تذکرات را داده بودند. آمریکائی‌ها به دنیا نشان دادند که عهد شکن هستند و مطمئن باشید هر چقدر ما از آن‌ها اطاعت کنیم زیاده خواهی آن‌ها بیشتر خواهد شد.
وی بابیان آیه ۱۲۰ سوره بقره در ادامه گفت: وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ. قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ. وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ. ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ﴿۱۲۰ سوره مبارکه بقره﴾
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آن‌ها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوس‌های آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود. خداوند به پیغمبرش می‌گوید اگر میل به طرف یهود و نصاری پیدا کنی و به طرف آن‌ها متمایل شود دیگر خداوند تو را یاری نخواهد کرد؛ که این نسخه برای تمام مسلمانان خواهد بود اگر ما به سمت غرب متمایل شویم از کمک و یاری خداوند محروم خواهیم شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار