مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بر برپایی نمایشگاه آثار و توانمندی های هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد با موضوع هنر و ادبیات دینی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۶۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی گفت: در این نمایشگاه آثار هنری مددجویان در رشته های خطاطی، نقاشی، سفال گری، منبت کاری، معرق کاری و سایر رشته های هنری در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تعمیق باورهای دینی و ارتقای فرهنگ اسلامی ایرانی در بین مددجویان تحت حمایت عنوان کرد.

کلامی در ادامه با اعلام اینکه در شش ماهه نخست امسال دو هزار و 500 نفر از مددجویان در کلاس های آموزشی کانون های فرهنگی کمیته امداد استان شرکت کردند، افزود: کلاس های آموزشی در رشته های قرآن، اخلاق اسلامی، مهارتهای زندگی، مهارتهای فنی و حرفه ای، دستاوردهای انقلاب اسلامی، فضای مجازی، کتابخوانی، ورزشی  و پژوهش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان با ایجاد 15 کانون فرهنگی موقت برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در طول سال اجرا می کند، اظهار کرد: اجرای این برنامه ها به ویژه در ایام اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت از اولویت های فعالیت های فرهنگی کمیته امداد است.                                                    

کلامی تعداد کانون های دائم فعال کمیته امداد استان را پنج مورد برشمرد و بیان کرد: این کانون ها در شهرستان های میانه، مراغه، اهر، مرند و تبریز فعال هستند.

ارسال نظرات