خبرهای داغ:
در کیلومتر 102 مسیر خط 14 اینچ مراغه – میاندوآب منطقه شمالغرب؛
مانور بحران و پدافند غیر عامل با سناریو انفجار، آتش سوزی و امداد و نجات در کیلومتر 102 مسیر خط 14 اینچ مراغه – میاندوآب منطقه شمالغرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۲۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شری به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب، بهنام لازمی رئیس واحد HSE این منطقه در این باره گفت: این مانور با حضور ارگان های برون سازمانی اعم از آتش نشانی شهری، شرکت پخش فرآورده های نفتی مراغه، کمیته بحران مراغه، اورژانس شهری، نیروهای انتظامی، پلیس راه، فوریت امداد و نجات هلال احمر و صداسیمای مرکز آذربایجان شرقی به همراه کلیه همکاران بهره بردار و حراست در تاسیسات مراغه برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مانور را ایجاد هماهنگی در برقراری ارتباط با ارگان های برون سازمانی و زمان سنجی مدت زمان لازم جهت حضور ارگان های برون سازمانی در محل مذکور به همراه کنترل نقش های تعیین شده برای بهره برداران در شرایط بحرانی دانست و گفت: مدت زمان اجرای این مانور و عملیات امداد و نجات نسبت به زمان پیش بینی شده مطلوب بود.

رئیس واحد HSE منطقه شمالغرب همچنین افزود: قبل و بعد از اجرای این مانور جلساتی به منظور هماهنگی و بررسی مراحل اجرای مانور و تعیین نقاط قابل بهبود و ذکر نقاط قوت با حضور کلیه ارگان های امدادی و انتظامی حاضر در مانور تشکیل شد.

در این مانور که با حضور مدیر منطقه برگزار شد واحد های HSE، تعمیرات خط، نقلیه، حراست، امور اداری، روابط عمومی و بسيج مشارکت و حضور فعال داشتند.

ارسال نظرات