خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در کمیته اقتصاد دانش بنیان و مرکز رشد این شهرستان گفت: از دانشجویان خلاق و پژوهشگر حمایت می کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۰۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر اسدی افزود: در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی از طرح ها و ایده های دانشجویان و اساتید و فارغ التحصیلان حمایت می کنیم.

وی اظهارداشت: در صورتی که طرح های پیشنهادی دارای توجیه اقتصادی باشد این دانشگاه آمادگی دارد در تجاری سازی و تولید انبوه با این افراد مشارکت نموده و از تسهیلات پیش بینی شده در این دانشگاه بهره مند شوند.

اسدی اضافه کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان یکی از واحدهای دانشگاهی پیشرو  در این امر مرکز رشد و واحدهای فناور این مرکز هم اکنون در محل دانشگاه فعال می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: در راستای توسعه منطقه، امکانات و فضاهای مازاد دانشگاه آزاد اسلامی که قابلیت تبدیل به کاربری گردشگری، خدماتی و مجتمع های اقامتی دارند، این دانشگاه آمادگی دارد با سرمایه گذاران در این حوزه برای تقویت و توسعه خدمات گردشگری منطقه مشارکت کنند.

اسدی در قسمتی دیگر از سخنان خود گفت: اقتصاد فرهنگی نیز در این شهرستان مورد غفلت قرار گرفته و اگر برنامه ریزی مناسب در این خصوص صورت گیرد قطعاً در این حوزه شاهد درآمد پایدار و فراهم شدن زمینه اشتغال خواهیم بود.

ارسال نظرات