خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی سرایان:

تامین سلامت و امنیت جامعه برای پلیس حیاتی است

فرمانده انتظامی سرایان گفت: سلامت وامنیت باعث سلامت جامعه می‌شود و تامین این امر برای پلیس امری حیاتی و اصلی می‌باشد و علاوه بر این حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی را نیز برعهده دارد.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۹۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ وطن دوست فرمانده انتظامی شهرستان سرایان درجمع مردم این شهرستان بمناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت:نیروی انتظامی بعنوان تامین کنندگان امنیت کشور بخش مهمی از امنیت وسلامت جامعه را برعهده دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی با بکارگیری امکانات وتجهیزات پیشرفته جهت اداره امنیت جامعه از هیچ تلاش وکوشش بصورت شبانه روزی خوددریغ نمی‌ورزد وتامین امنیت را یکی از وظایف اصلی خود می داند.

فرمانده انتظامی سرایان اظهارکرد: سلامت وامنیت باعث سلامت جامعه می‌شود و تامین این امر برای پلیس امری حیاتی و اصلی می‌باشد و علاوه بر این حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی را نیز برعهده دارد.

وطن دوست گفت: مسئولیت پذیری نیروی انتظامی با پشتوانه مردم تحقق پیدا می‌کند و اگر پلیس از همکاری وهمیاری آحاد جامعه برخوردار نباشد نمی‌تواند وظایف خود را بخوبی انجام دهد.

وی به پدران و مادران جامعه توصیه کرد: استکبار جهانی با توجه به پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه زمینه‌ها امروز برای جلوگیری از این پیشرفت در کمین جوانان و نوجوانان این مرز وبوم نشسته است لذا مواظب فرزندان خود باشند تا در دام‌های گسترده شده استکبار نیفتند.

فرمانده انتظامی سرایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان سرایان در شش ماهه اول سال جاری در راه مبارزه با مواد مخدر سنتی و صنعتی افزایش صد در صد و در برخی مواقع ۳۷۵ درصدی کسب کرده است.

وطن دوست بیان داشت: نیروی انتظامی شهرستان سرایان در خصوص جمع آوری آلات و ابزار ماهواره بالغ بر ۳۰ عملیات در سطح شهرستان انجام داده است و در رابطه با سرقت‌هایی که انجام گرفته است کشف ۹۰ درصدی را دارا می‌باشد.

وی از افزایش ۷۲ درصدی تصادفات در سطح شهرستان سرایان خبر داد و تاکید کرد: در راستای سفارشات مقام معظم رهبری درخصوص رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی در رعایت این امر مهم بکوشند.

فرمانده انتظامی سرایان تصریح کرد: پلیس به تنهایی قادربه برقراری امنیت وآسایش نیست وبرای انجام این امرحیاتی همه شهروندان با پلیس ونیروی انتظامی مشارکت وهمکاری نمایندکه تعامل وهمکاری مطلوب با جامعه ارمغان امنیت خواهدبود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار