فرمانده سپاه تنگستان:

رعایت ایمنی در کار، الفبای زندگی شغلی است

بوشهر-فرمانده سپاه تنگستان گفت: ایمنی الفبای زندگی شغلی است که اگر در انجام کار و تلاش در کنار مولفه های دیگر مورد اهمیت قرار گیرد نه تنها ضعف ها را می پوشاند بلکه زمینه رشد و حرکت به جلو و در درجه اهمیت بالاتر صرفه جویی و سرعت عمل بهتر را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۶۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ، احمد حیدری در همایش گرامیداشت هفته ایمنی در سپاه تنگستان گفت: 250 میلیون حادثه در کار در سال اتفاق می افتد و در هر هشث ثانیه در جهان یک نفر به دلیل حوادث ناشی از رعایت نکردن ایمنی در کارجان خود را از دست می دهد که این امر خود می طلبد که مجموعه های مختلف که با کار سر و کار دارند ایمنی را باور داشته باشند.    

وی افزود: نگاه ما به ایمنی به عنوان یک فرهنگ است که بایستی در کل جامعه و در مجموعه سپاه و بسیج مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد.

حیدری تاکید کرد: ایمنی الفبای زندگی شغلی است که اگر در انجام کار و تلاش در کنار مولفه های دیگر مورد اهمیت قرار گیرد نه تنها ضعف ها را می پوشاند بلکه زمینه رشد و حرکت به جلو و در درجه اهمیت بالاتر صرفه جویی و سرعت عمل بهتر را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: بعضی اوقات غرور و ادعاهای بی مورد باعث می شود که فرد از رعایت ایمنی خود داری کند که این به جحز خسران و ضرر چیزی را به دنبال نخواهد داشت.

فرمانده سپاه تنگستان خاطر نشان کرد: سهم اشتباهات انسانی در حوادث نزدیک به 80 درصد است که با توجه به این مطلب می طلبد که نیروی انسانی ضمن تعهد به کار و صحیح انجام دادن آن نسبت به تعهداتی که در قبال ایمنی در کار نیز هست با اطلاع رسانی و آموزش توسط مجموعه های مرتبط با بحث ایمنی توجه و اهتمام لازم داشته باشد.

ارسال نظرات