دشمنان می‌دانند که قلب تپنده ملت ما در کربلا، پناه‌گاه آنان در حرم حضرت علی(ع) است و در نظر شیعه، حرم امامان معصوم و حضرت زینب و حضرت رقیه باید حفظ شود و نظیر شهدای حرم و فداکاری‌های آنان کم‌نظیر است.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۱۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابو‌القاسم طاهری در دومین سالگرد شهادت شهید سید‌روح‌الله عمادی شهید مدافع حرم شهرستان سوادکوه که در مسجد روستای پاشا‌کلا بخش زیراب شهرستان سوادکوه برگزار شد با اشاره به اینکه امامان معصوم به صورت عام و امام حسین(ع) به صورت خاص برای احیا و تقویت «لا اله الا الله» ایستادگی کردند، گفت: صدام با کمک 38 کشور و با قول تصرف 10 روز تهران به اربابان خود به ایران حمله کرد که ملت ایران هشت سال در جهاد نظامی استقامت کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه به شیعه در عرصه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی اقدام و اقدام به تأسیس طالبان، القاعده، داعش و النصره کردند، افزود: دشمنان می‌دانند که قلب تپنده ملت ما در کربلا، پناه‌گاه آنان در حرم حضرت علی(ع) است و در نظر شیعه، حرم امامان معصوم و حضرت زینب و حضرت رقیه باید حفظ شود و نظیر شهدای حرم و فداکاری‌های آنان کم‌نظیر است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به جمله‌ای از امام خمینی(ره) درباره قرائت وصیت‌نامه‌های شهدا، خاطر‌نشان‌کرد: وصیت‌نامه شهدایی مانند شهید سید‌روح‌الله عمادی، شهید محسن حججی و سایر شهدای حرم و شهدای دفاع مقدس را بخوانیم که این افراد کم‌نظیر هستند.

این مسؤول با بیان اینکه دشمن فقط به عرصه نظامی توجه نمی‌کند و سرمایه‌گذاری آنان در عرصه فرهنگی بیشتر از عرصه‌های دیگر است، اظهار‌ کرد: بصیرت، آگاهی و پیروی از حسین‌بن علی(ع) راه پیروزی در عرصه فرهنگی است و نماز، راه مقابله با نقشه‌های دشمنان است.

طاهری با اشاره به اینکه در برابر هر حربه دشمن، حربه‌های دیگری هم وجود دارد و اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی است، گفت: غفلت و بی‌بصیرتی صحنه پیروزی حضرت علی(ع) را به حکمیت و صحنه پیروزی امام حسن(ع) را به صلحی که معاویه اعتقادی به آن نداشت، تبدیل می‌کند و ملت ایران تا آخرین نفس پشت‌سر رهبرش ایستاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها