خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) افرادی را که با نام روشنفکر فعالیت دارند که فهم صحیحی هم از فرهنگ دینی و ملی ندارند را متحجر دانست و علت بیگانگی جامعه شیعی_اسلامی با مقوله امر به معروف و نهی از منکر را عدم تبیین درست این مهم بیان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۱۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص بی توجهی ها به واجب امربه معروف و نهی از منکر در جامعه ابراز کرد: متاسفانه در داخل کشور افرادی با نام روشنفکر در حال فعالیت هستند، حال آنکه نه فهم و درک صحیحی از فرهنگ ملی و نه از فرهنگی دینی نداشته و به عقیده بنده تاریک فکر هستند.
وی در ادامه افزود: دین همانند بسته ای است که اجزای مختلفی دارد و اگر بخواهیم به اهداف دین نزدیک شویم نیازمند توجه به راهبردهای عالمانه و مقتدرانه رهبرانقلاب هستیم؛ چرا که برخی، نظراتی برخلاف رهبری دارند که البته فهم درستی ندارند و یا اینکه افکارشان را در اختیار دیگران قرار داده اند که با این وجود با خطوط قرمز ملت مواجه می شوند.
معبودی علل بیگانگی جامعه شیعی_اسلامی ما را با فریضه امربه معروف و نهی از منکر اینطور تصریح کرد: جامعه ما بیانگی به آن صورت ندارد اما این مقدار کم توجهی می تواند نتیجه انجام نادرست وظایف متولیان امر در این حوزه باشد و درکنار آن باید به این نکته توجه داشت که، اهمیت این واجب شرعی برای بخشی از جامعه به درستی تبیین نشده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) اضافه کرد: به فرموده امام باقر(ع) زمانی که به این دو امر عمل شود بقیه امور نیز درست می شوند. امر به معروف و نهی از منکر ضامن بقای دین و جامعه است.
معبودی در پایان تبیین کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری "بزرگترین معروف در جامعه اسلامی حفظ نظام و ارزشها و اهداف جامعه و بزرگترین منکر، تضعیف این ارزشهاست" ، هر آن چیزی که باعث حفظ ارزشهاست در هر قالبی که باشد معروف است و منکر هم در قالب های رشوه، پارتی، حجاب نامناسب و عدم تنظیم مقررات صحیح و موارد اینچنین که سبب تضعیف نظام اسلامی است.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها