بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمندگان دیروز با استفاده از تجربیات دفاع مقدس امروز در جبهه های اقتصادی و اردوهای جهادی توان خود را برای پیشرفت کشور به کار می گیرند.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۱۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در همایش اسوه های مقاومت و ایثار شهرستان دشتی اظهار داشت: افتخار می کنیم از 35 آزاده، 558جانباز و332 شهید گلگون کفن این شهرستان در این مراسم تکریم به عمل می آید که در راس این شهدا، شهید مبارزه با استکبار جهانی شهید مهدوی و هم رزمانش قرار دارند که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را به درختی پرثمر تبدیل کردند.

وی گفت: پیشکسوتانی که دراین مراسم حضور دارند به نوبه خود بهترین هدیه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشته و در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

رزمجوبا اشاره به عملیات ثامن الائمه گفت: دستور امام برای شکست حصر آبادان درزمانی داده شد که کشور در نابسامانی سیاسی و امکاناتی قرار داشت و در لابلای طرح های مختلف برای شکست حصر آبادان طرح عملیات ثامن الائمه در مهرماه 1360 به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان داشت: تاریخ سراسر افتخار آفرین اسلام چه در 1400 سال پیش در محرم 60هجری قمری و چه در انقلاب اسلامی دربهمن ماه 1357 تا کنون موید نبرد با کفار است و پیروز این نبرد رودرو همیشه مومنین بوده اند.

رزمجو تاکید کرد:اگر به شکل نبرد ها در دوره های مختلف نگاهی بیاندازیم همگی متناسب با شرایط اجتماعی، جغرافیایی و سوق الجیشی خاص بوده است، اما در همگی آنها اصل دفاع از حق، دین، و حیثیت تاسوعا و عاشورا همواره به وضوح به چشم می خورد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: رزمندگان دیروز با استفاده از تجربیات دفاع مقدس امروز در جبهه های اقتصادی و اردوهای جهادی توان خود را برای پیشرفت کشور به کار می گیرند.

وی یادآور شد: آنچه دردوران دفاع مقدس بر ایران و مردمانش گذشت آنقدر عظیم و گسترده است که هر چه به آن پرداخته شود باز هم ناگفته های زیادی باقی خواهد ماند.

رزمجو در پایان افزود: امروز پیشکسوتان ما نباید در هیچ اداره ای در مقام ارباب رجوع با مشکلی مواجه شوند زیرا به گردن ما حق زیادی دارند و هر اندازه به این پیشکسوتان خدمت کنیم بر مدالهای خدمتی خود افزوده ایم. / انتهای پیام

ارسال نظرات