خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان البرز گفت: برای بهبودی شاخص هایی که در امنیت ارتباط دارد باید از همه ظرفیت ها برای کمک به نیروی انتظامی استفاده کرد .
کد خبر: ۸۹۲۹۹۹۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز در مراسم صبگاهی مشترک بین نیروی های نظامی انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ، اظهار کرد: نعمت بزرگ امنیت و آرامش در کشورمان به برکت ایثارگری ایثارگرانی است که در عرصه نظم و امنیت اجتماعی جان خودشان را اهدا کردند و از خداوند منان خواستاریم که روح شهدای نیروی انتظامی را با ائمه معصومین محشور بگرداند .
وی با تشکر از نیروی انتظامی بیان کرد: شهرستان البرز در شرایطی است که ما کوچک ترین دغدغه ای که بخواهد شهروندان ما را رنج بدهد در حوزه نظم و امینت نداریم و علی رغم تمام محدودیت هایی که در این حوزه داریم .
وی افزود : کشور عزیز ما در بالاترین شرایط پایداری امنیت قرار دارد و این مرهون تلاش یکایک شما عزیزان است، برای بهبودی شاخص هایی که در امنیت ارتباط دارد باید از همه ظرفیت ها برای کمک به نیروی انتظامی استفاده کرد .
فرماندار شهرستان البرز افزود : نیروی های نظامی کشور عزیز ما با اقتدار در خدمت تامین امنیت کشورمان هستند، اگر ما شاهد پیروزی های بزرگ در خارج از مرزهای کشور عزیزمان هستیم و مدافعان حرم ما مظلومانه با دشمن تا دندان مسلح که همه استکبار در جهت حمایت از آنها تلاش می کنند، جانانه مبارزه می کنند .
وی اذعان کرد: با آموزش های همگانی که به مردم داده خواهد شد ما شاهد بهبود پیش از پیش شاخص های امنیت در داخل کشور هستیم، امروز شهروندان ما از بالاترین رتبه احساس امنیت برخوردارند امروز شرایطی که بانوان ما دارند در کمتر کشوری که از لحاظ رتبه های اقتصادی و اجتماعی همتراز ما هستند ما رتبه بسیار بالایی داریم .
عسگری گفت: یکی از آسیب های جدی در امنیت ما قاچاق کالا است که خوشبختانه نیروی انتظامی با اقتدار ورود کرده و ما امروز به برکت ماموریت های خوبی که عزیزان ما در مبارزه با قاچاق کالا داشتند شرایط شاخص های اقتصادی ما رو به بهبود است و اثر مستقیم در حوزه اشتغال داشته است و انشالله این روند با قوه بیشتر ادامه خواهد یافت .
این مسئول ادامه داد: امروز نیروی انتظامی ما در مبارزه با مواد مخدر توانسته است ماموریت های بسیار خوبی را به اجرا بگذارد و ضربه های مهلکی را به باندهای بزرگ مواد مخدر در شهرستان البرز و جای جای کشور عزیزمان وارد آورده.
وی ادامه داد: طبیعاتا همه این دستاورد ها هزینه هایی داشته و نیروی انتظامی جانبازان زیادی تقدیم کرده بسیاری از عزیزان ما جان خودشان را برای امنیت و آرامش ما داده اند .
فرماندار شهرستان البرز در پایان یادی کرد از شهدای هشت سال دفاع مقدس و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای نیروی انتظامی و افزود : امنیت و آرامش کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی هستیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها