خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۲۹۹۳۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از شهرستان شوش یادواره شهیده"فرحه دبات"شهیده شاخص شهرستان شوش و شهدای روستای شهیدچمران(بیت خشان چعب) با حضور مسئولین،فرماندهان نظامی و انتظامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،جانبازان و آحاد مردم شهرستان به همت ناحیه مقاومت بسیج شوش در روستای شهید چمران(بیت خشان-محورچعب) بخش مرکزی برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار "کریم بابایی" فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت: شهیده فرحه دبات در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از رزمندگان اسلام تلاش های زیادی را انجام داده است.

وی گفت: این شهیده والامقام در حین پخت نان برای رزمندگان اسلام به فیض شهادت نائل آمدند.

"بابایی"افزود: شهیده فرحه دبات یکی از شهدای شاخص زن استان خوزستان و شهرستان شوش می باشد که هدف از برگزاری این یادواره شناساندن سیره و الگوی این شهیده به نسل حاضر و جوان می باشد.

دکتر غزی فرماندار شهرستان شوش نیز برگزاری یادواره های شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم عنوان کرد و گفت: این یادواره ها در انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان نقش بسزایی دارند.

فرماندار شهرستان شوش گفت: شهیده فرحه دبات یکی از شهدای والامقامی است که در زمینه ی پشتیبانی از جنگ 8 ساله تحمیلی نقش بسزایی داشته است.

دکتر"غزی" افزود:این شهیده در زمان جنگ و در تیررس مستقیم دشنمان بعثی به شوش تا زمان به شهادت رسیدن این منطقه را ترک نکرد و هدف خود را خدمت به مملکت و کشور عنوان می کرد.

وی همچنین از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بنیاد شهید وامور ایثارگران و سایر دستگاه هایی که در برگزاری این یادواره نقش داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها