امام جمعه بهنمیر در بحث جنگ روانی دشمنان جمهوری اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی و سایت های ضد انقلاب با شایعه پراکنی علیه مسئولین ارشد نظام و نهادی که منتصب به نظام و رهبری هستند با انتشار خبرهای کذب قصدشان آسیب زدن به اعتماد مردم هستند.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۳۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه بهنمیر با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و شهدای کربلا و گرامیداشت سالروز شهادت سردار حسین همدانی و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از مردم بخاطر برگزاری عزاداری با شکوه در عاشورا و برپایی نماز ظهر عاشورا در ادامه بحث پیرامون شرح دعای مکارم الاخلاق گفت امام سجاد(ع) از خدا خواست خدایا مسلمانان را موفق بدار همواره حق بگویند .

وی افزود سخن حق گفتن و طبق حق عمل کردن مطلوب اسلام و موجب جذب رحمت الهی است و شرط اصلی حق گفتن شناخت حق از باطل است. وی در این زمینه به تفصیل سخن گفت .

امام جمعه بهنمیر به نقش عاشورا و ظرفیتهای آن اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) روح عاشورایی بودن را زنده کرد تا انسانها در مقابله با باطل و ظلم دچار تردید نشوند یک جمله امام حسین (ع) هیهات مناالذله چراغ هدایتی است تا جهان را به سعادت برساند شهید حججی از رویشهای جوانان عاشورایی است و شهید حججی نشان داد حمایت از آرمنهای انقلاب و جوانانح امروز زنده است وی در بخش دیگر خطبه های نماز گفت کربلا و عاشورا و امام حسین (ع) سرمایه بزرگ شیعه هستند ایشان به نقش پیام رسانی زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) اشاره نمود و گفت: با خطبه های زینب کبری (س) و با افشاگری ظلم یزیدیان جنگ نرم یزیدیان را به شکست کشاند.

ایشان در بحث جنگ روانی دشمنان جمهوری اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی و سایت های ضد انقلاب با شایعه پراکنی علیه مسئولین ارشد نظام و نهادی که منتصب به نظام و رهبری هستند با انتشار خبرهای کذب قصدشان آسیب زدن به اعتماد مردم هستند.

خطیب جمعه بهنمیر به توطئه جدید صهیونیستی آمریکایی در مورد همه پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت: هدف رژیم صهیونیستی بی ثبات کردن منطقه است ایشان افزودند آمریکا عامل نا امنی در جهان است و آمریکا بجای دخالت در کشورهای منطقه کشتار و نا امنی داخلی خود را درست کند .

امام جمعه بهنمیر در پایان خطبه های نماز  بمناسبت هفته نیروی انتظامی از تلاشهای نیروی انتظامی تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد در برخورد با افراد و مکانهای هنجار شکن برخورد مناسب نمایند و از قوه قضائیه انتظار میرود حمایت بیشتر نماید.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها