شاخص فعالیت کمیته امداد در حوزه مسکن سرعت در اقدام، وسعت در عمل و کیفیت در اجرا است و در این راستا تلاش می کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، بسیج سازندگی، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و مؤسسات خیریه فعال در بخش مسکن به این مهم دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۹۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت : خدمات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌منظور اثربخش شدن سایر خدمات و بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به جامعه هدف ارائه می‌شود.

هدایت صفری با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت در بخش‌های مختلف و بر اساس نیاز جامعه هدف و اولویت‌بندی انجام‌شده ارائه می‌شود، افزود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب ، برق ، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

وی در ادامه  از ارائه 885 مورد خدمات در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: از مجموع خدمات ارائه‌شده به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان 106 مورد در قالب ساخت ، خرید ، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی و 779مورد نیز در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات ارائه‌شده در بخش مسکن به جامعه هدف این نهاد از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی تأمین‌شده است، تصریح کرد : به‌منظور ساخت ، تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نزدیک به دو میلیارد و 430میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

صفری بابیان اینکه از مجموع خدمات ارائه‌شده کمیته امداد در حوزه مسکن به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال بیش از 510میلیون تومان از محل کمک‌های خیران تأمین‌شده است ، افزود : همچنین یک میلیارد و 919 میلیون تومان نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد در قالب خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه  با اشاره به اینکه رویکرد این نهاد در حوزه مسکن زمینه‌سازی برای گسترش حضور خیران در این بخش است، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جامعه در تلاش هستیم خدمت مسکن در کمیته امداد مردمی شود .

وی ادامه داد : حضور خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش در حوزه خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن این امکان را فراهم می‌کند که خدمات قابل‌توجهی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن ارائه شود.

صفری با تأکید بر اینکه شاخص فعالیت کمیته امداد در حوزه مسکن سرعت در اقدام، وسعت در عمل و  کیفیت در اجرا است، گفت: در تلاش هستیم  با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، بسیج سازندگی،  دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و مؤسسات خیریه فعال در بخش مسکن   به این مهم دست پیدا کنیم.

 

ارسال نظرات