خبرهای داغ:
روابط عمومی ناحیه کاشان
حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: دشمن با بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور می کوشد مردم را نسبت به نظام دلسرد، ناامید و بدبین کند
کد خبر: ۸۹۲۹۸۱۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب جمعه شب در آئین عزاداری هیات رزمندگان اسلام کاشان اظهار کرد: دشمن با نادیده گرفتن توسعه و پیشرفت ایران پس از پیروزی انقلاب در همه زمینه ها به دنبال القای ناامیدی در دل مردم است.
وی انقلاب را مانند توحید دارای مراتب برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به انقلاب اسلامی مانند توحید شناخت و معرفت پیدا کنند.
حجت الاسلام طائب یکی از این مراتب انقلاب را دشمن شناسی دانست و افزود: ابوجهل و ابوسفیان امروز ما شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران را مقدمه ساز ظهور جهانی حضرت مهدی موعود (عج) بیان کرد و گفت: قرار گرفتن در راه خدا دارای دشواری و سختی است و به علت همین سختیها همه نمی توانند در این راه قرار بگیرند.
وی گفت: همه انسانها جان و مال خود را خیلی دوست دارند اما افراد موحد و مجاهد مانند شهید حججی چون با خدا معامله کرده اند، در این راه از هیچ کس و هیچ چیزی ترس ندارند.
هیات عزاداری رزمندگان اسلام در دهه دوم محرم به مدت 10 شب باحضور قشرهای مختلف مردم در سالن شهدای بسیج کاشان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار