امام جمعه تربت جام بیان داشت: سرویس‌های اطلاع رسانی معاند به دنبال تطهیر فتنه گرانی اند که حاضر به توبه نشدن و نظام اسلامی و مردم را مقصر آن وقایع می‌دانند.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۱۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت جام با دعوت نمازگران به تقوای الهی با اشاره به نشر اکاذیب در فضای مجازی علیه خدمتگزاران کشور بیان داشت: قصد سرویس‌های اطلاع رسانی تطهیر فتنه گران و افراد معاند با اسلام و انقلاب و تخریب خدمتگزارانی که مقابل زیادخواهی‌های استکبار جهانی ایستاده اند.

وی با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی توسط عده‌ای ناشناخته منبع مناسبی برای کسب اطلاعات نیست و مراقب باشید که فریب دروغ‌های دشمن را نخورید.

وی ادامه داد: شایعه پراکنی امری تازه نیست و در تاریخ اسلام این امر باعث شده که مردم امام حسین (ع) را به خاطر ترس از لشکر دروغین شام تنها بگذارند، امروز هم همان ترفند‌ها در سیستم تبلیغاتی توسط نیرو‌های خود فروخته دنبال می‌شود.

امام جمعه تربت جام ورود عناصر دلسوز و متعهد به نظام را در فضای مجازی مفید دانست و تصریح کرد: نیرو‌های انقلابی اجازه ندهند دشمن به اهدافش شوم خود برسد و درفضای مجازی به شبهات پاسخ قاطع داده و باعث تقویت خدمتگزاران دلسوز شوند.

حجت الاسلام طاهری با بیان این مطلب که عده‌ای می‌خواهند فتنه گران سال ۸۸ را که هنوز حاضر به توبه نشدن بی گناه جلو دهند و نظام اسلامی و مردم را مقصر وقایع اعلام کنند خاطرنشان کرد: این توطئه دشمن هم به دلیل اعتقادات دینی و مذهبی جامعه به امام حسین (ع) و برگزاری آیین‌های عزاداری محرم خنثی شده و می‌شود.

وی با اشاره به گسترش آیین‌های عزاداری حسینی در جهان اضافه کرد: امسال هم عزاداری سالار شهیدان پر شور‌تر از همیشه در جهان و بخصوص در کشور برگزار شد و توانست با روشنگری‌ها مردم را نسبت به استکبار جهانی حساس و ایجاد متنفر کند.

وی یاد آورشد: خون شهید حججی باعث زنده شدن حادثه کربلا و استحکام پیوند مردم با اهل بیت (ع) شد و این موضوع باعث خشم استکبار و صهیونیست‌ها شده است که قصد دارند چهره این شهید عزیز را در فضای مجازی تخریب کنند.

امام جمعه تربت جام با اشاره به دستاورد‌های برجام عنوان کرد: برجام اگر چه برای ملت ایران تاکنون سودی نداشته، اما باعث شد نگاه کینه توزانه آمریکا که حاضر نیست به قراردادی که بسته پایبند بماند، برای مردم و مسئولان آشکارتر شود.

طاهری بیان داشت: فساد و بی حجابی در فضای مجازی توسط کانال‌ها و گروه‌هایی وابسته به فتنه گران واستکبار جهانی است ترویج می‌شود تا غیرت دینی از میان برود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها