خبرهای داغ:
سومین دوره آموزش‌یار قرآن کریم ویژه نیروهای سپاه شهرهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز با همکاری جامعة‌القرآن کاشان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۰۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛سومین دوره آموزش‌یار قرآن کریم ویژه نیروهای سپاه شهرهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز با همکاری جامعة‌القرآن کاشان و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان برگزار شد.

کارکنان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های کاشان، نطنز و آران و بیدگل به مدت 20 هفته در روزهای پنجشنبه هر هفته در محل جامعةالقرآن کاشان در سومین دوره آموزش‌یار قرآن کریم شرکت می‌کنند.

40 نفر از کارکنان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های کاشان، نطنز و آران و بیدگل در سومین دوره آموزش‌یار قرآن کریم شرکت کرده و با هدف بالا بردن سطح اعتقادی و قرآنی کارکنان سپاه برگزار شد.

سومین دوره آموزشی آموزش‌یار قرآن کریم ویژه نیروهای سپاه شهرهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز از اساتید و قاریان بر جسته کشوری بهره‌مند شده و نسبت به دوره‌های گذشته از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین احمدی در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت برگزاری چنین مراسمات قرآنی در سپاه اظهار داشت: این دوره نسبت به دو دوره قبلی از کیفیت بالاتری برخودار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان ضمن تأکید بر فراگیری مفاهیم قرآنی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: لازم است کارکنان در جهت یادگیری مباحث قرآنی و انتقال این مفاهیم به دیگر افراد اهتمام ورزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها