خبرهای داغ:
به همت و تلاش بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل علیه السلام، با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا،ترویج فرهنگ ایثار،شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به نسل امروز، مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با عنوان شبی با شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۹۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ به همت و تلاش بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل علیه السلام، با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا،ترویج فرهنگ ایثار،شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به نسل امروز، مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با عنوان شبی با شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا،اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در مسجد اباالفضل (ع) شهر دستگرد برگزار شد.
در این مراسم بعداز تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری این شهر جناب آقای رضا میرزاعلیان،شیخ جمال قربانی امام جمعه این شهر به سخرانی پرداختند و بعداز آن گروه نمایشی روایتگری میقات ظهور از تهران به اجرای نمایش شهدا پرداخت.
گفتی است در این مراسم با حضور فرماندار شهرستان،معاون فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه برخوار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از خانواده معظم شهیدان تورجی زاده،یوسفیان و زارع تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها