زائر پیاده کربلا به شهرستان اردکان وارد شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۲۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مهدی جهانشاهی اهل شهرستان شهداد استان کرمان روز پنجشنبه در مسیر حرکت خود به سمت کربلای معلی وارد شهرستان اردکان شد.
وی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: با هدف زیارت بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و عتبات عالیات از پنج روز قبل حرکت خود را از شهرستان شهداد در استان کرمان شروع کردم و به امید خداوند این مسیر را در مدت ۴۰ روز طی خواهم کرد و در روز اربعین در کربلا خواهم بود.
وی اظهار داشت: من هرساله برای شرکت در برخی از مراسمات مانند سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و سالگرد شهادت حضرت امام رضا (علیه السلام) در مشهد مقدس پیاده سفر می‌کنم و این سفر چهارم است که با پای پیاده عازم کربلا هستم. ۳۳ بار به صورت پیاده به مشهد سفر کردم و یک سفر پیاده هم به دور ایران داشتم.
این زائر ۴۵ ساله کرمانی گفت: علیرغم مشکلی که از ناحیه پا بر اثر تصادف برای من ایجاد شده است با توان و قدرتی که آقا امام حسین (علیه السلام) به من می‌دهد در این راه قدم گذاشتم.
وی از برخورد و استقبال خوب مردم شهر‌هایی که در مسیر وجود داشت تشکر و قدردانی کرد، ولی از عدم همکاری برخی از مسئولین ابراز گلایه کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین از اینگونه حرکت‌های معنوی شد.
لازم به ذکر است که برخی از همشهریان اردکانی هنگام حضور این زائر پیاده کربلا از وی استقبال کردند.
ارسال نظرات