یادواره سرداران، ۱۷۵ شهید و پنج شهید گمنام شهرستان کوهبنان و شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور مسوولان، بسیجیان و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران برگز برگزار شد
کد خبر: ۸۹۲۹۷۰۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷



به گزارش خبرگزاری بسیج از کوهبنان، یادواره سرداران، 175 شهید و 5 شهید گمنام شهرستان کوهبنان و شهید مدافع حرم «محسن حججی» با حضور مسؤولان اجرایی، قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از طلاب، بسیجیان و خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران پنجشنبه شب در محل مسجد امام خمینی (ره) به همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و هیأت امنای مسجد برگزار شد.
حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در این مراسم گفت: شهیدانی که امروز خارج از مرزها در قالب مدافعان حرم از مرزهای عزت و شرف به شهادت می‌رسند، یاد و خاطرشان را باید گرامی بداریم.

وی ابراز داشت: آنهایی که با وجود اسلام و انقلاب، ابهتشان در هم شکست، همواره مخالفند، کسانی که شاهد فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل ملت ما هستند، جزو دشمنان محسوب می‌شوند، لذا در صدد مبارزه با انقلاب برآمدند.

جعفری ادامه داد: دشمنان ما جنگ، تهدیدها و تحریم و در نهایت تهاجم فرهنگی را پیش روی خود قرار دادند، چون با اسلام مخالف هستند، در کشوری که 4 میلیون مسلمان آواره شدند و تعدادی به دست دشمنان به شهادت رسیدند آمریکایی‌ها خوشحال هستند، غافل از اینکه با شهادت هر رزمنده‌ای پرچم در دست رزمنده‌ای شجاع‌تر قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: همه جریانات به ضرر و زیان دشمنان تمام می‌شود، چون باطل از بین رفتنی است، قدرت ابرقدرتی آمریکا هم در حال فروپاشی است و صهیونیست‌ها بدون پشتیبان خواهد ماند و جبهه مقاومت نفس دشمنان و صهیونیست‌ها را خواهند گرفت.

جعفری گفت: نباید به لبخند دشمن توجه کنیم، آنها بغض و کینه نسبت به مسلمانان دارند، هر جا جوان مسلمانی پیشرفت کند در تلاشند تا فکر او را جذب کنند و یا خون او را می‌ریزند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی راه حکومت حضرت ولیعصر (عج) را هموار خواهد کرد، باید به قرآن توسل و تمسک بجوییم، کتاب مقدسی که ویژگی‌های دشمنان را به خوبی بیان می‌دارد.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: امروز باید به مواهب الهی، انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری و خون شهدا افتخار کنند و پایند باشیم، شهدا رفتند تا انقلاب اسلامی با قدرت در برابر دشمنان بایستد و عزت و اقتدار جهانی کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: عزت ما امروز به واسطه قیام امام حسین (ع) است، لذا دشمنان درصددند تا کارهای خرافی را در عزاداری‌ها رواج دهند که اعتقاد مردم به عاشورا و کربلا کاسته شود، آنان از قدرت شهادت و مهدویت می‌ترسند.

جعفری یادآور شد: اگر مصیبتی به امت اسلامی وارد شود، دشمنان خوشحال می‌شوند باید در مسیر بندگی خدا صبور و در برابر تهدیدها و تحریم‌ها قوی و محکم باشیم.

وی گفت: باید از گناه پرهیز کنیم که به تشکل‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی ضربه می‌زند، اگر صبور و با تقوا باشیم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بر ما اثری نخواهد داشت.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) چند سال بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند چون این جبهه شکننده است، ارزش ایجاد اشتغال همانند دفاع از مرزها در جبهه است.

وی گفت: خرید کالاهای داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی امری ضروری است و همگان باید به این مهم توجه داشته باشند.

ارسال نظرات