خبرهای داغ:

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی در خوی برگزار شد

در راستای تجلیل و تکریم از شهدای والامقام شهرستان خوی و در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید استان یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی به همت بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در سالن آمفی تئاتر سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۰۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرپرست آموزش و پرورش خوی در این مراسم  هدف از برگزاری کنگره بزرگداشت 12 هزار شهید استان را نهادینه نمودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در فضای آموزشی کشور بعنوان یک اصل ارزشمند الهی، انتقال فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت به نسل آینده، الگوسازی شهدا برای نسل حاضر و ارج نهادن به ایثارگران و تجلیل و تکریم آنان برشمرد.

غلام رضا نظرعلیلو در ادامه بیان داشت: شهدای فرهنگی و دانش آموزی  ما با حضور در جبهه ها از شرف و کیان مملکت دفاع کردند و امروز فرهنگیان ما نیز باید در سنگر آموزش با پرورش جوانان با بصیرت به مملکت خود خدمت کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس آموزش و پرورش توانست با تقدیم شهدای بزرگوار به این انقلاب و در راستای صیانت از نظام اسلامی گامهای مهمی بردارد.

این مراسم که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، فرماندهان سپاه، نظامی و انتظامی، نماینده ولی فقیه در سپاه ، سرپرست آموزش و پرورش خوی و جمعی از مدیران و معاونین برگزار شد برنامه های فرهنگی چون دیکلمه و مداحی اجرا شد.

 

ارسال نظرات