فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان عنوان کرد
فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شعار سال نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۹۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰



به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محسن صیفوری در جمع مردم شهید پرور شهرستان کوهبنان اظهار داشت: «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» شعار سال نیروی انتظامی است، نیرویی که همواره تحت منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به وظیفه خود عمل کرده است.وی بیان داشت: طی یک سال گذشته در برخورد با جرائم اجتماعی به ویژه در بحث کلاهبرداری،  صدور چک بلامحل، نزاع فردی و دسته جمعی، فقدان اشیاء، آتش‌سوزی، تجمعات کارگری، ایجاد مزاحمت، جرائم کامپیوتری و ... کارهای خوبی به همت پلیس و همکاری مردم صورت گرفته است. صیفوری عنوان کرد: طی یک سال گذشته در بحث مقابله با سرقت منازل، اماکن خصوصی و احشام و ... اقدامات خوبی صورت گرفته و تعداد 72 سارق دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در بحث مواد مخدر، کالای قاچاق، مفاسد اجتماعی، جرائم مالی، کشف مواد مخدر، سلاح‌های غیر‌مجاز هم تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.
صیفوری با اشاره به راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ شهرستان کوهبنان گفت: دو دستگاه مانیتورینگ در ورودی و خروجی شهر وصل شدند که تخلفات راهنمایی و رانندگی را ضبط و اعمال قانون صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سرقت احشام را شاهدیم که این مورد در حال افزایش است و بخشی از آن به دلیل بی‌دقتی دامداران و صاحبان دام است.
فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان ابراز داشت: سرقت موتورسیکلت‌ها به راحتی انجام می‌شود، چون موتورها بدون قفل و رعایت نکات ایمنی جلوی منازل و معابر رها می‌شوند.
وی بیان داشت: سرقت منازل در شهرستان کوهبنان رو به رشد است که نبود قفل مناسب و حفاظ فلزی زمینه سرقت را رقم زده است.

ارسال نظرات