امام جمعه نظرآباد گفت: نیروی انتظامی از ابتدای تاسیس بسیار برای نظام اسلامی ارزشمند بوده و همواره در سنگر اجرای قانون، پرصلابت حضور داشته است.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۸۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام جعفر محسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نظرآباد با گرامیداشت هفته‌ نیروی انتظامی، گفت: ما از این عزیزان انتظار داریم که در اجرای قانون همانطوری که جسارت و سختگیری دارند در ابراز محبت به شهروندان هم همواره تلاش کنند.

نیروی انتظامی درسنگر اجرای قانون با صلابت عمل می کند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اربعین حضرت سیدالشهدا علیه السلام را هم در پیش داریم باید این عزیزان بیشتر مراقب باشند و هوشمندانه توطئه ها و حرکات دشمن را رصد بکنند.

امام جمعه نظر اباد در ادامه به سفر رئیس جمهوری ترکیه و دیدار با‌مقامات کشور اشاره کرد و گفت: این سفر برای همکاری های منطقه ای و بالاخص موضوع همه پرسی اقلیم کردستان بود. این همکاری های منطقه ای بین کشورهای همسایه باید با هماهنگی دولت مرکزی عراق و در چهارچوب قوانین این کشور باشد.

محسن زاده گفت: بعد از برگزاری همه پرسی در کردستان عراق همگرایی گسترده ای بین کشورهای ایران، ترکیه و عراق ایجاد شده و این همگرایی در سایه مواضع مهم مرجعیت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها