امام جمعه باباحیدر:

دشمن در صدد تخریب نیرو خدوم انقلاب است

امام جمعه باباحیدر گفت: افراد وطن‌فروش و با هدف سند‌سازی و تخریت شخصیت‌های خدوم و متعهد نهاد‌های انقلابی در پاریس مشغول به فعالیت است.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۷۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محمدباقر یاوری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر باباحیدر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج و زیارت اظهار کرد: آل سعود خائن یک جبهه بین‌المللی و عظیم تبلیغاتی را مجهز به انواع  وسایل و امکانات ارتباطی، با کمک رسانه‌های بزرگ تبلیغاتی و با ناجوانمردانه‌ترین شیوه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

وی افزود: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب  مدظله العالی دیگر برخورد دفاعی و انفعالی با این جبهه خطرناک جواب‌گو نیست و باید با آل سعود یک برخورد تبلیغاتی، تهاجمی و فعال را در پیش بگیریم؛ یکی از مراکز اساسی برای این اقدام حج است، می‌توان از این فرصت و تعامل با ملت‌های دنیا تبلیغات گسترده‌ای را علیه آل سعود داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه باباحیدر با بیان اینکه کشتار حجاج خانه خدا در سال‌های 66 و 94 با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده دست‌آوردی برای آل‌سعود نداشت اضافه کرد: خوشبختانه امسال حجاج کشور با تکیه بر قدرت جمهوری اسلامی با سربلندی مناسک حج را انجام دادند.

یاوری ادامه داد: سایت آمدنیوز با مدیریت افراد وطن‌فروش و با هدف سند‌سازی و تخریت شخصیت‌های خدوم و متعهد نهاد‌های انقلابی در پاریس مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه خبر منتشر شده در سایت آمد نیوز در رابطه با دختر ریاست قوه قضاییه کذب محض است افزود: خانم زهرا لاریجانی بانویی محترم، متدین، خانه‌دار، همسر طلبه فاضلی به نام تهرانی و به دور از مسائل سیاسی است.

امام جمعه باباحیدر خطاب به کسانی که این شایعات را دامن می‌زنند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند گفت: که اگر می‌خواهید ضد انقلاب باشید لااقل آزاد‌مرد و مستقل باشید و راحت بگویید من ضد انقلاب هستم؛ نیاز ندارد به شایعات ضد دینی و میهنی دامن بزنید که گناهتان مضاعف شود.

یاوری به بیان رشادت‌های شهید حججی پرداخت و اضافه کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌های دشمن برای حملات و شبیخون‌های فرهنگی به نسل جوان کشور، شهید حججی همه معادلات و محاسبات دشمن را برهم ریخت و ثابت کرد هنوز روحیه انقلابی در نسل جوان وجود دارد.

ارسال نظرات