امام جمعه باخرز:

معامله نکردن با فتنه گران، دلیل اصلی هجمه‌ها به رئیس قوه قضائیه است/ نقش ناجا در دفاع از امنیت و اقتدار نظام بر احدی پوشیده نیست

خطیب جمعه باخرز گفت: معاندین نظام به این نتیجه رسیده اند که امکان معامله با رئیس دستگاه قضا برای فتنه گران و معاندین نظام پیدا نشد و این دلیل اصلی هجمه‌ها به رئیس قوه قضائیه است
کد خبر: ۸۹۲۹۶۶۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان، به به هجمه‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب به جایگاه خانوادگی رئیس قوه قضائیه و اتهام فرزندان رئیس قوه قضائیه با سرویس‌های جاسوسی بیگانه اشاره کرد و گفت: همه می‌دانند که از جریان فتنه ۸۸ تا امروز، معاندین نظام به این نتیجه رسیده اند که مسئولیت دستگاه قضایی در این کشور به عهده یک مجتهد متدین انقلابی قرار گرفته است، از ابعاد متفاوت مطالبات خودشان را نسبت به دستگاه قضایی کشور مطرح کرده اند.
 
وی ادامه داد: پس از سالیان متمادی وقتی به این جمع بندی رسیدند که از مسئله فتنه ۸۸ تا الان بنا به تمسک به شیوه‌های گوناگون ارتباطی با رئیس قوه قضائیه، امکان معامله با رئیس دستگاه قضا برای فتنه گران و معاندین نظام پیدا نشد، سخت در عصبانیت و ناراحتی قرار گرفته اند. اینکه مسئله‌ای را بعنوان ارتباط یک فرزند دختر از رئیس قوه قضائیه کشور، با دستگاه‌های جاسوسی بیگانه را بطور گسترده در فضای رسانه‌ای و گسترده‌ترین سطح از فضا‌های رسانه‌ای دنیا مطرح میکنند، بواسطه این است که از این مرکزی که عنوان عدالت و دفاع از حق و مبارزه با ظلم بر پیشانی این دستگاه نصب است، لطمه خورده اند. توان تحمل این میزان از عدالت و این عیار از جدیت و روحیه انقلابی را در دستگاه قضا نداشته اند.

وی افزود:این جریان که توان مقابله با این دستگاه قضایی را نداشته اند، بار‌ها نامه‌هایی را به دولت و مجلس نوشته اند و آن‌ها را تحریک کردند که جریان فتنه گران در حصر به پایان برسد. اما شخصیت مقتدر و انقلابی رئیس دستگاه قضا تسلیم هیچ فضایی نشد. به همین دلیل این جریان با ایجاد جریان رسانه‌ای منحرف در جامعه و ترویج یک دروغ بزرگ در جامعه تحت عنوان ارتباط خانواده رئیس قوه قضائیه با دستگاه‌های جاسوسی بیگانه، سعی در تشویش اذهان عمومی و تخریب جایگاه رئیس قوه قضائیه دارند که وزیر ارتباط در نشست با رسانه‌ها عنوان کرد که هیچکدام از فرزندان رئیس قوه قضائیه، تا کنون هیچ سفری به کشور‌های خارجی نداشته اند.

حجت الاسلام امجدی زاده ادامه داد: این هجمه‌ها علیه رئیس قوه قضائیه در حالی مطرح میشود که همین الان، تعداد زیادی از آقازاده‌ها در انگلیس و در مراکز جاسوسی بیگانه در حال تحصیلند، ولی چون هم جریان و هم گروه با خودشان هستند، هیچ صحبتی از آن‌ها در رسانه هایشان مطرح نمیشود.

امام جمعه شهرستان باخرز در ادامه خطبه ها، با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکی از مهمترین و بنیادی‌ترین مجموعه‌های حاکمیتی است که وظیفه تأمین امنیت پایدار و مراقبت همه جانبه از مسئله امنیت میدانی را به دوش گرفته است و نقش برجسته ناجا در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در دفاع از امنیت و اقتدار نظام بر احدی مخفی و پوشیده نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار