خبرهای داغ:
نمایش آیینی "رعد وداع" و "اشک خورشید" کاری از گروه های نمایشی شاهرود در شب پانزدهم محرم در منطقه نارمک تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۴۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نمایش آیینی "رعد وداع" و " اشک خورشید" کاری از گروه‌های نمایشی شاهرود و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در منطقه ۸ تهران نارمک اجرا شد.
عباس اعتماد مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: این نمایش به همت هیئت آیینی، مذهبی عرفان، بسیج هنرمندان شاهرود، گروه فرهنگی تسنیم و گروه آوای خورشید (ناشنوایان) و هیئت جوانان عزادار متوسلین حضرت ابوالفضل (ع) منطقه ۸ ناحیه ۴ تهران برگزار گردید.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این برنامه از شیوه‌های نوین نمایشی استفاده شده و تلفیقی از نماهنگ، نریشن و مداحی است و سبک نسبتاً جدیدی در این عرصه به شمار می‌آید.
اعتماد تصریح کرد: در این نمایش که بیش از ۷۰ نفر از بازیگران و عوامل نقش دارند، چندین وداع در وقایع عاشورا، رشادت‌های حضرت عباس، اسرای کربلا، رسالت حضرت زینب (س) و ظلم‌هایی که بر اهل بیت (ع) روا شد به نمایش گذاشته می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایش حاصل تلاش چندین ماهه هنرمندان هیئت مذهبی عرفان با مدیریت محمود ملکی، گروه فرهنگی تسنیم با مدیریت خانم صادقی، گروه آوای خورشید (ناشنوایان خانم فردوسی) و بسیج هنرمندان و دفتر تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود و گروه دمام نوازان نوای ماتم می‌باشد.
لازم به ذکراست دیگر مناطق تهران و شیراز نیز درخواست‌های اجرا‌هایی داشته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها