خبرهای داغ:

همایش میقات صالحین در مصلی نمازجمعه شاهرود برگزار شد.

همایش میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در میعادگاه نمازجمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۱۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش میقات صالحین با حضور حلقه‌های صالحین بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در میعادگاه نمازجمعه این شهر با حضور پرشور حلقه‌های صالحین از مساجد و محلات و اقشار مختلف بسیج همچون دانش آموزی و اصناف و پیشکسوتان و روحانیون و مدیران و دانشگاهیان و کارگران و ورزشکاران و هنرمندان برگزار شد.
سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری همایش میقات صالحین در مصلی نمازجمعه شاهرود گفت: این همایش جزو برنامه‌های ابلاغی می‌باشد و در راستای حفظ و انسجام حلقه‌های صالحین در میعادگاه نمازجمعه و پیش از برگزاری نمازجمعه برگزار می‌شود.
وی افزود: در این اجتماع حلقه‌های صالحین اقشار مختلف بسیج در رده‌های سنی مختلف از نونهالان تا پیشکسوتان و برادران و خواهران حضور دارند.
مرتضوی با اشاره به موضوع این حلقه‌ها گفت: با توجه به اهمیت مسجد و برنامه محوری امسال بسیج با موضوع برنامه‌های مسجد محور موضوع مورد بحث در این حلقه‌ها راهکار‌های حضور کمی و کیفی مردم بویژه جوانان در نمازجمعه و جماعات قرار گرفت که در مدت یک ساعت برگزاری حلقه‌ها این موضوع بحث و جمع بندی در حلقه‌ها شد و توسط سرگروه‌ها به مسئولین ارائه گردید.
وی خاطر نشان کرد: در این همایش بیش از صد حلقه صالحین اقتدار و انسجام خود را نشان دادند و این بیانگر آن است که حلقه‌های صالحین در مساجد و اقشار مختلف بسیج شکل گرفته و این نمایش کوچکی از تشکیل این حلقه‌های می‌باشد چرا که با توجه به سهمیه هر قشر یک یا دو حلقه خود را برای این همایش به میدان آورده است.
مرتضوی خاطر نشان کرد: در این همایش امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و جمع دیگری از مسئولین نیز ضمن سرکشی از حلقه‌ها در قالب حلقه مدیران به بحث و تبادل نظر در مورد موضوع همایش پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار